like old days..
Turbo X
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
t464120
- Geregistreerd lid
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Veel mensen weten niet dat de motor nog niet echt "warm" is als de koelvloeistofmeter na anderhalve minuut op de helft staat.
Daar komt bij, een koelvloeistofmeter voldoet wel aardig, maar een olietemperatuurmeter blijft beter, zeker als dat de gemiddeld bereikte kilometerstand is waarbij de auto "overlijdt" daardoor stijgt. Daar komt bij, hoeveel kost het nou extra?
En was SAAB niet altijd van mening dat de vorm de functie volgt?
Daar komt bij, een koelvloeistofmeter voldoet wel aardig, maar een olietemperatuurmeter blijft beter, zeker als dat de gemiddeld bereikte kilometerstand is waarbij de auto "overlijdt" daardoor stijgt. Daar komt bij, hoeveel kost het nou extra?
En was SAAB niet altijd van mening dat de vorm de functie volgt?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Daarom vroeg ik mij het ook af, hoeveel het zou kostensjoerdk schreef:Ja hallo, onder het huidige bewind van GM is er nu eenmaal niet zoveel geld beschikbaar voor dit soort liflafjes!
Ik dacht dat wij "anders" waren?sjoerdk schreef:En trouwens, er zijn heel veel andere merken die ook gewoon een koelvloeistoftemperatuurmeter hebben en geen olietemperatuurmeter!
-
katja
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
katja
- Geregistreerd lid
ik zei ook niet dat het een slecht plan isjonatas 900s schreef:Ik vind het wel een goed punt van Henk Jan, Je hebt veel meer aan een olietemp. meter...
Ik heb er nu ook één in mijn 900, en je staat er verbaasd van hoe lang het nog duurt voordat de olie op bedrijfstemperatuur is.
Ik vraag me af hoeveel mensen dat weten...