Orde in de chaos

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
ervani
Geregistreerd lid

Orde in de chaos

Bericht door ervani » ma 13 aug, 2007 19:47

Orde in de Chaos is misschien een beetje te kort door de bocht omschreven. Maar de kalender met meetings staat wel erg vol. Overal worden er meetings georganiseerd. Is het verstandig om eens te kijken of we een beetje structuur in de evenementen kunnen brengen? Ik kan mij voorstellen dat de 'community' meer heeft aan twee a drie goede evenementen per jaar dan aan elke maand ergens een bijeenkomst.

Zijn er suggesties om de boel een beetje gestructueerd te krijgen? Ik denk dat het bijvoorbeeld al een grote verbetering zal zijn als er op dit forum een agenda komt waarop je in één oogopslag een goed overzicht hebt. En daarnaast is het misschien een idee als een aantal organisatoren van verschillende evenementen eens gaan kijken of bepaalde meetings en dergelijke samengevoegd kunnen worden.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 13 aug, 2007 19:48

Op de Saabforum Hyve staat het een en ander.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 13 aug, 2007 19:57

Ohh ja, dat bestond ook nog hè. :oops:

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 13 aug, 2007 20:11

Oh ja Hyves,.... volgens mij is die agenda bij lange na niet compleet ik mis nogal wat... No offense

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 13 aug, 2007 20:49

Klopt, dat kun je met elkaar doen.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 13 aug, 2007 20:59

ervani schreef:Oh ja Hyves,.... volgens mij is die agenda bij lange na niet compleet ik mis nogal wat... No offense
:? je had overal heengewild en je hebt wat gemist?

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » di 14 aug, 2007 12:27

Er komt binnenkort een kalender voor Saabevenementen (SF, SCN en anderen) op het Saabforum.

Sander

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 15 aug, 2007 9:11

Sander schreef:Er komt binnenkort een kalender voor Saabevenementen (SF, SCN en anderen) op het Saabforum.

Sander
Super initiatief...
Is dat een add in in het bestaande phpBB platform, of ga je misschien over naar een ander?? (omdat ik meen te heben gezien dat Simple MAchines Forum software die optie standaard heeft)

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » wo 15 aug, 2007 9:14

Er blijft een een phpBB forum bestaan en (hoogst)waarschijnlijk een portalschil waarin allerlei leuke goodies komen. Maar nu praat ik al wat voor mijn beurt ;)

Sander

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 15 aug, 2007 9:23

Mooi mooi mooi, ontwikkelingen zijn goed, en dat de basis (het forum) behouden blijft is alleen maar goed. Volgens mij heeft het mercedes-forum een vergelijkbare opzet, met een agenda, een chat en wat lollige foto dingetjes.

Mijn idee: Maak het niet te gek, het karakter van dit forum (en zijn gebruikers) wordt vooral bepaald dor de inhoud, niet de gadgets.

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » wo 15 aug, 2007 10:05

Sander schreef:Er blijft een een phpBB forum bestaan ... waarin allerlei leuke goodies komen...
Ook met die 'garage' optie?

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » wo 15 aug, 2007 10:34

72sonett-III schreef:
Sander schreef:Er blijft een een phpBB forum bestaan ... waarin allerlei leuke goodies komen...
Ook met die 'garage' optie?
Wie weet ;)

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » wo 15 aug, 2007 10:43

Jongeman, spreek jij nou voor je beurt? :wink:

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 15 okt, 2007 20:23

Nog steeds vind ik het moeilijk om een goed overzicht te krijgen van alle evenementen, meetings, toertochten etc.

Sommige meetings worden afgezegd, andere aangepast (datum) etc. etc.

Kan er niet een aparte topic geopend worden waarin alleen de moderators berichten plaatsen? in deze topic kan dan een duidelijk overzicht gemaakt worden. Ik zie door de bomen het bos niet meer, en dat is zonde omdat er mensen zijn die vol enthousiasme 'iets' proberen te organiseren.

Er zijn ook php fora waar standaard een kalender functie in zit, is dat geen optie voor dit forum? Nogmaals het lijkt mij verstandig als een dergelijke kalender bijgehouden wordt door een van de moderators.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 15 okt, 2007 20:44

Die komt er dus al ;) Geduld is een schone zaak.

Overigens, wij Saabrijders zijn met onze kleine aantallen (relatief t.o.v. andere automerken) toch maar mooi groter dan het Mercedes forum :D.

Zie hier:
mercedesforum.nl schreef:We hebben 4901 geregistreerde gebruikers
Misschien is Saab dus wel meer een liefhebbersmerk dan Mercedes :lol: De vele Mercedes-taxi's bevestigen dit beeld wel een beetje alhoewel ik het zelf mooie wagens vind.
mercedesforum.nl schreef:nieuwste gebruiker is beunhaas
Zou Mercedes dan toch een merk voor armoedzaaiers zijn?

Hahaha!

groeten,

Lennard

Plaats reactie