En jou voorgaande auto's zijn..

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Hanm
Lid van verdienste

Re: En jou voorgaande auto's zijn..

Bericht door Hanm » di 02 dec, 2003 20:19

1. Lancia A112 Elite '83 (1994-1995) - Om te oefenen op eigen terrein :lol:
2. Saab 99 2-deurs 2.0i '83 (1995-1999) - Knalrood met vele 900 opties (stoelen, portierbekleding, injectie, elektrische ramen en spiegels enz..)
3. Saab 900 T16 SE 3-deurs '85 (1999-2002) - Zilvergrijs, full-spec, lekker snel en het blijft mooi die klassieker
4. Saab 9-3 SE Coupé 2.0 Turbo '98 (2002-....) - Midnight blue, Viggen look, Hirsch ECU, enz... Blijft nog wel even in mijn bezit :O:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 02 dec, 2003 21:42

BMW 328i CABRIO (1995) ZEER MOOIE AUTO (ZIE FOTO)

Maar geen Saab! :smart:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » di 02 dec, 2003 22:14

Manic schreef:
BMW 328i CABRIO (1995) ZEER MOOIE AUTO (ZIE FOTO)

Maar geen Saab! :smart:

Manic,

Er zijn van die exemplaren die bij mij in de smaak vallen. Zo vindt ik niet iedere BMW cabrio een mooie auto integendeel. Ook vindt ik niet iedere saab cabrio in de smaak vallen , eveneens integendeel. Daar vindt ik de 9-3 aero in de posting van dirk bijv. (draadje cabrio) een klassebak , net een tikkie verlaagt 17inch velgen en vooral verder niets meer aan doen, top :wink:

hier nog een fotootje :bullie:
Afbeelding

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 02 dec, 2003 22:20

Even voor de duidelijkheid Easy: was niet beledigend bedoelt of zo hoor ;) maar gewoon even grappig.

Ik ben niet echt een liefhebben van BMW of Mercedes, dat is wel waar, maar ik vind deze merken gewoon niets hebben, saai en fantasieloos, maar da's mijn persoonlijke mening, maar wat betreft dat er van bepaalde auto's bepaalde exemplaren in de smaak kunnen vallen, dit ben ik met je eens, ik ben ook niet echt helemaal weg van de nieuwere Saabs, eigenlijk een beetje om bovenstaande redenen zoals bij BMW en ster, alhoewel die nieuwere Saab wel stukken meer kan waarderen als een ster of bmw :O:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » di 02 dec, 2003 22:37

Manic schreef:Even voor de duidelijkheid Easy: was niet beledigend bedoelt of zo hoor ;) maar gewoon even grappig.:O:
:oops: Maar nee manic, ik las dat absoluut niet zo :D

Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst nooit in een ander merk zal gaan rijden, mmaaaaar liever houdt ik het toch op een saab :D en dit absoluut vanwege de klasse, souplesse en hoe gek het misschien klinkt de flexabiliteit, nee een saab is voor mij net een vrouw ,als ik er op de billen geef dan kronkelt ze van genoegen :twisted: (dit i.v.m. torguesteer HA HA).

eli
Geregistreerd lid

Bericht door eli » wo 03 dec, 2003 11:37

Ik hoop dat jullie de tijd hebben want hier is mijn lijstje :

opel ascona 1.9 met draaiknots op stuur :oops:
Citoen BX 1.9 trd
Ford Sierra 1.6 LPG ( na 60.000 km volkomen aan gort gereden motor)
Ford Sierra 2.0 LPG ( met dank aan de forse importeurskorting :lol: )
Peugeot 406 SRD-Turbo ( met toen de eerste combitelefoon voor NL en D die destijds 11.000,- koste...ruim 25% van de waarde van de wagen 8) )
Renault 25 GTD-turbo.
BMW 325 TD, duur en handgezwengelde raampjes :x
Mitusbishi Sigma : Ben ik altijd nog een beetje verliefd op..wat een jappanse klassebak. Eat your hart out BMW en Mercedes..
V o l v o V40 2.0 : Leve het gezinsleven...
Audi 2.5 Tdi Quattro Tiptronic : Zoeffffff 8) en als hobbywagen een maserati spyder uit 1991, getuned door Helfferich ( 250 pk voor 1170 kg, zonder abs, eds, airbags etc....oftewel : Drive or die 8) )

En momenteel :
Dagelijks gebruik / gezin :--> v o l v o XC 70 d5
Hobby en voor mijn vrouw :
Saab 9-3 cabrio lpt met Maptun stage 1. Eibach sportkit. en binnenkort Maptun stage 4 ( 270 pk :wink: )

Euhh ik autogek ??? Nou valt wel mee hoor :oops: :P

Eli

wijba
Geregistreerd lid

Bericht door wijba » do 04 dec, 2003 10:30

Ik heb eigenlijk ook niet zoveel auto's gehad:

1 - Opel Kadett (D) bj. 1981 (over vluchtheuvel heengereden toen ik met de autoradio aan het prutsen was -> total loss)
2 - Opel Kadett sedan (C) bj. 1990 (van de weg af gedrukt door een busje van Armafa Slaapcomfort uit Arnhem, reed met aanhanger tegen stoplicht aan -> total loss)
3 - Mini Cooper bj. 1983
4 - Opel Kadett HB (C) bj. 1989 (geruild tegen mijn eerste Saab)
5 - Mini Cooper bj. 1984 (van twee, 1 gemaakt en verkocht, rest naar sloop)
6 - Saab 900 T8 sedan bj. 1987 (ben ik nu an het opknappen)
7 - Suzuki Alto 850CC bj. 1988 (voor de vrouw)
8 - Toyota Starlet 1.3 Xli bj. 1992 (hier rijd ik nu tijdelijk mee)

Ben nu op zoek naar een VW Golf Variant van rond 1994 >1.8i benzine en bumpers in kleur van de auto, of een Toyota Corolla stationwagon van rond 1994, 1.6 Xli, ook met bumpers in de kleur van de auto. Verder moet het wel een metallic lak zijn, dus als iemand iets weet....

Achteraf toch best wel wat auto's gehad.

GTZ WijB@ 8)

Diederik
Geregistreerd lid

GTZ WijB@

Bericht door Diederik » do 04 dec, 2003 14:11

tipje watbetreft die golf die je zoekt:
ik heb zowel een 1993 GT 1.8 90 pk gehad als een 1994 1.8 70 pk.

De 90 pk verbruikt excessief veel en is niet veel sneller/soepeler dan de 70 pk 1.8

Diederik
1993 Saab 90 aero
2003 VW Golf TDI 130 pk

B235R
Lid van verdienste

Re: GTZ WijB@

Bericht door B235R » do 04 dec, 2003 14:50

erase please

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 04 dec, 2003 15:00

hahahaaha, groot gelijk B235R 8)

dirk
Geregistreerd lid

Bericht door dirk » do 04 dec, 2003 23:32

[quote="easyAfbeelding[/quote]

Sorry dat ik 't zeg. Ik heb eigenlijk geen recht van spreken. Maar ik vind dat als je deze auto op dit moemnt rijdt, je nogal een kamper bent :?

wijba
Geregistreerd lid

Bericht door wijba » do 04 dec, 2003 23:33

B235R schreef:erase please
Waarom erase????

Mag je ook al geen gezinsauto meer hebben, naast je hobby auto???

GTZ WijB@ 8)

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » vr 05 dec, 2003 0:02

Sorry dat ik 't zeg. Ik heb eigenlijk geen recht van spreken. Maar ik vind dat als je deze auto op dit moemnt rijdt, je nogal een kamper bent :?[/quote]

Tut tut tut :shock: Dirk, Ik een kamper?

Ben je altijd zo kort door de bocht? En eigenlijk zeg je het zelf al , (ik heb geen recht van spreken) lees, ik ben eigenlijk een omhooggevallen pubertje welke zijn vader een saab heeft. Moet jij niet met je medestudentjes je SS50 opvoeren ofzoiets? :wink:

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » vr 05 dec, 2003 1:04

ik vind het overigens ook op niet veel slaan.... Hier gaat het topic toch over? Er zijn ook nog mooie auto's buiten saab hoor, gewoon even je ogen willen opendoen. :shock:

Marc

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » vr 05 dec, 2003 1:34

wijba schreef:
B235R schreef:erase please
Waarom erase????

Mag je ook al geen gezinsauto meer hebben, naast je hobby auto???

GTZ WijB@ 8)
dan was het niet, ik typte iets wat hier niet moest staan snapje, was er ff niet bij :-S+ erase sloeg op mijn post!!

het ging er niet om die pakezels af te kraken :-P+ :wow:

Wel jammer dat je direct word geasocieerd met mensen waarmee je jezelf niet graag verglijkt.:donot:

Blijf het een hele mooie auto vinden die 3-er cabrio :wink:

Plaats reactie