wageningen

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
wijba
Geregistreerd lid

Re: wageningen

Bericht door wijba » ma 03 nov, 2003 16:41

Ik kom zeker, echter niet met mijn 900T8, maar met mijn 2e auto een Toyota Starlet.

De Saab is nl. geschorst, en wordt helemaal opgeknapt.

GTZ WijB@ 8)

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » wo 05 nov, 2003 16:25

Misschien een idee om er een soort evenementje van te maken? Iets in de geest van wat activiteiten, stands, ruilbeurs, puzzel/toerritje, etc,? Kan je ook de Saabclub uitnodigen. En er een leuke dag van te maken, zeg maar met net ietsje meer inhoud als alleen bier, kijken en vergelijken.

Greetz,

Dennis

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 18 nov, 2003 13:56

en voorts was het al weer enige tijd stil...... akelig stil........

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 28 nov, 2003 21:53

..het blijft erg stil ..dus nog maar even een poging.

Het lijkt mij ook leuk om eens onder het genot van een drankje over Saabs te ouwehoeren. Locatie Wageningen is voor mij onbekend terrein, maar wel oké. Suggesties voor een locatie in de Randstad zijn wat mij betreft ook welkom. Zullen we gewoon een datum prikken en kijken hoeveel aansluiting dat vindt? Ik zat zelf te denken aan ergens in de tweede helft van januari. Zaterdag 17 januari wellicht een idee? Kan je het meteen in de 'Saabforum.nl nieuwjaarsborrel' dopen. :wink:
Ik denk dat zo'n borrel wel van de grond moet kunnen komen. Initiatieven voor andere activiteiten ontstaan juist weer uit zo'n borreltje. Wie maakt me (..en Dennis) los?

Uhm.. wat organisatie betreft, dat kunnen we toch min of meer aan een 'laissez-faire' benadering overlaten? Of een klein beetje aan de jongens in Wageningen..

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » vr 28 nov, 2003 22:01

Ik ben voor!

17 januari is prima, inderdaad mooi gelijk een nieuwjaarsborrel, wageningen is goed te doen uit de diverse windstreken van ons land lijkt me (eigenlijk alles wel, maar nu zou het voor iedereen, bij benadering, ongeveer even ver zijn) ligt redelijk centraal.

Alleen nog een locatie (+routebeschrijving) en een tijd. Saabjes bij elkaar en klaar! (Vergeet dat evenementje, is wel leuk, maar missschien leuker voor een later stadium als het wat mooier weer is)

Doen!

Wie nog meer? (nu moeten alleen de jongens in Wageningen nog een beetje meehelpen dan komt het prima voor elkaar!

1) Dennis 900s T16
2)
3)
4)
5)

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » za 29 nov, 2003 12:01

1) Dennis 900s T16
2) Bram 9000 CS
3)
4)
5)

Goed idee Dennis.

Op welke dag van 17 JAN?? op een zaterdag toch?

We kunnen het best rond het middag uur afspreken op een goed gelegen plek in Wageningen.

mmm

Bij de Matser voor is een groot parkeer terrein misschien dat je iets kunt afspreken om dat te reserveren.

de groeten bram

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 29 nov, 2003 22:08

bram schreef: Bij de Matser voor is een groot parkeer terrein misschien dat je iets kunt afspreken om dat te reserveren.
Daar is alleen wel betaald parkeren. (toch?)

Groeten,
Sander

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 29 nov, 2003 22:10

Ik heb geen idee, ben niet zo bekend in Wageningen, eigenlijk helemaal niet, maar goed.

Lijkt mij het handigst bij een cafe'tje of iets dergelijks met een goede parkeergelegenheid, zeker om dan ook nog even een (voor mij alocohol vrij, ik rij niet als ik moet drinken) drankje te nuttigen.

Toch?

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 30 nov, 2003 10:41

Ja matser is wel betalen. Ik ken Wageningen ook niet echt op mijn duimpje. misschien dat de Wagenaren een beter idee hebben.

Lijkt me gezellig om elkaar een keertje real-life te ontmoeten. Heb al een aantal van jullie mogen ontmoeten tijdens een aantal meetingen.

PS: Graag een voorstel kwa plaats en tijd.

gr bram

kolst007
Geregistreerd lid

Bericht door kolst007 » zo 30 nov, 2003 15:49

Onder voorbehoud kom ik ook naar Wageningen.
Saab 9-5 SE.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » ma 01 dec, 2003 10:51

Beste Saab'ers,

Ik zal hier eens gaan overleggen met de Wageningse jonges. :)

Klinkt goed de Saab forum nieuwjaarsborrel.

groeten
Hannes

janmar
Geregistreerd lid

Bericht door janmar » ma 01 dec, 2003 13:01

het antwoord ligt er al lijkt me, doen het daar waar subtantieel veel saabeigenaren wonen dus...... Droef ;)

lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door lars » ma 01 dec, 2003 19:59

BUMMER :( ik kan helaas niet

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 01 dec, 2003 21:29

Haa.. mooie dingen! Er is in een weekend tijd behoorlijk veel reactie gekomen op de hernieuwde poging voor het organiseren van een borrel. Zullen we de genoemde datum zaterdag 17 januari dan maar tot definitief bestempelen? Locatie laat ik liever over aan de mensen uit Wageningen.
Voor alle anderen laat ik vervolgens de volgende taak over: promotie!! Anders is deze topic over een week weer vergeten. Maar dat zal vast wel goed komen.
Groet, Wouter.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » di 02 dec, 2003 18:55

Als de plannen helemaal rond zijn zullen we een mooi bericht opstellen dat iedereen van het forum zal lezen. :wink:

Hannes

Plaats reactie