Hub van Doorne stond er niet bijMoppersmurf schreef:De uitslag van de stemronde 'kies de grootste Nederlander' laat zien dat er geen grote Nederlanders zijn en waren.
Nederlanders : moet het nog gekker ?
-
WGT90
- Geregistreerd lid
Re: Nederlanders : moet het nog gekker ?
-
easy
- Geregistreerd lid
WGT90 schreef:Hub van Doorne stond er niet bijMoppersmurf schreef:De uitslag van de stemronde 'kies de grootste Nederlander' laat zien dat er geen grote Nederlanders zijn en waren.
Ik ook niet
-
jelger
- Geregistreerd lid
IK ben nu eventjes in NL, en heb maar even gekeken...
er werd halverwege nog door de presentator "smalend" over 'Florida' (2000) gedaan.... hoe ver kun je uitglijden zou ik zeggen?
er werd halverwege nog door de presentator "smalend" over 'Florida' (2000) gedaan.... hoe ver kun je uitglijden zou ik zeggen?
ja en? ik zal een geheim vertellen : er bestond toen geen "Nederlander" zoals wij dat nu opvatten... (nationaliteit)Willem van Oranje was een duitser
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
We kunnen hier wel een poll opzetten, en de grootste Belg aller tijden uitzoeken. Ik stem op Erwin, Marky is vaak zo onaardig voor mij. Het lijkt me dat we Flip de Winter maar moeten uitsluiten. Rijdt hij ook in een Saab?
Wie doet er mee?
Moppersmurf
Wie doet er mee?
Moppersmurf
-
MarioS
- Geregistreerd lid
Philip Dewinter 
Denk dat het bijna ondoenbaar is en dat je appelen met peren vergelijkt. Ik persoonlijk zou voor een staatsman of eventueel wetenschapper of auteur gaan. Anderen dan weer voor Eddy Merckx bijvoorbeeld (onze Cruyff).
Denk dat het bijna ondoenbaar is en dat je appelen met peren vergelijkt. Ik persoonlijk zou voor een staatsman of eventueel wetenschapper of auteur gaan. Anderen dan weer voor Eddy Merckx bijvoorbeeld (onze Cruyff).
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Jawadde...waar heb ik dat aan te danken?ik stem op Erwin, Marky is vaak zo onaardig voor mij
Doe mij maar wijlen Van den Boeynants....dat was nog een echte Belg
-
MISTY
- Geregistreerd lid
was dat niet ook een slagerszoon?