Electric powerrrr!!
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Het geluid op m´n computer ff niet bij de hand.....ik weet dus niet of er wat over gezegt wordt...maarrrrrrrr...Hoeveel van die runs kan dat karretje doen voordat de accu´s moeten worden opgeladen?
Hoever kan je van huis met die rijstijl zonder hem terug te hoeven duwen?
Hoe zit het met de levensduur van de accu's als je er zo hardt aan trekt?
Het ziet er erg gaaf uit, maar volgens mij kleven er veel nadelen aan..
Hoever kan je van huis met die rijstijl zonder hem terug te hoeven duwen?
Hoe zit het met de levensduur van de accu's als je er zo hardt aan trekt?
Het ziet er erg gaaf uit, maar volgens mij kleven er veel nadelen aan..
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ik meen 150 mile gehoord te hebben in het filmpje.
By the way: Ik vind het helemaal geen bijzondere auto. Men neme een achterlijk lichte bestaande basis. Stopt daar andere bestaande elementen in. Et voila, net doen alsof je het wiel hebt uitgevonden. De auto trekt zo snel op door het lage gewicht en het hoge aanloopkoppel van de electromotor. Een electromotor is uitermate geschikt om van snelheid 0 naar "iets" te gaan. Op hogere snelheden ben ik benieuwd wie er wint.
By the way: Ik vind het helemaal geen bijzondere auto. Men neme een achterlijk lichte bestaande basis. Stopt daar andere bestaande elementen in. Et voila, net doen alsof je het wiel hebt uitgevonden. De auto trekt zo snel op door het lage gewicht en het hoge aanloopkoppel van de electromotor. Een electromotor is uitermate geschikt om van snelheid 0 naar "iets" te gaan. Op hogere snelheden ben ik benieuwd wie er wint.