Stage

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Ranja
Geregistreerd lid

Stage

Bericht door Ranja » wo 03 nov, 2004 13:31

Ik ben nu 2 de jaars student Mechatronica (een combinatie van Werktuigbouwkunde, Electrotechniek en Computertechniek) en volgend jaar moet ik op stage. Het leukste leek mij natuurlijk stage in het buitenland, met als voorkeur natuurlijk Scandinavië.
Ik heb ergens gelezen dat er ook forummers uit Zweden komen. Als iemand een leuke stage plek voor mij weet zou ik dat heel leuk vinden.

Alvast bedankt,
Ran

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Stage

Bericht door Gele aero » wo 03 nov, 2004 13:50

Mechatronica; klinkt een beetje als een transformer :lol: :lol: :lol: :lol:

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » wo 03 nov, 2004 20:14

Het is trouwens een HTS opleiding.

9000 freak
Geregistreerd lid

Bericht door 9000 freak » wo 03 nov, 2004 22:41

in heerlen/kerkrade zit een bedrijf weet bij god niet hoe het heet, maar die heeft er mee te maken waar jij mee bezig bent

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » vr 05 nov, 2004 22:20

Kjerkrjoade of Hulron zul je bedoelen :lol:

Knap nederlandse plaatsnamen voor een stageplek in Zweden

Vorticity
Geregistreerd lid

Bericht door Vorticity » vr 05 nov, 2004 23:42

Ranja schreef:Ik ben nu 2 de jaars student Mechatronica (een combinatie van Werktuigbouwkunde, Electrotechniek en Computertechniek) en volgend jaar moet ik op stage. Het leukste leek mij natuurlijk stage in het buitenland, met als voorkeur natuurlijk Scandinavië.
Ik heb ergens gelezen dat er ook forummers uit Zweden komen. Als iemand een leuke stage plek voor mij weet zou ik dat heel leuk vinden.

Alvast bedankt,
Ran
Wat leuk. Ik studeer toevallig werktuigbouwkunde in Delft. Misschien kan je hier stage komen lopen. We hebben een team van studenten die elk jaar een nieuwe raceauto bouwt. Hierin is uiteraard jouw studie Mechatronica van toepassing.
Hun website is:

http://www.dutracing.nl/

Hier kan je als het goed is contact met ze opnemen en als het nodig is kan ik je hierbij helpen....

Succes
Mo

Afbeelding

9000 freak
Geregistreerd lid

Bericht door 9000 freak » za 06 nov, 2004 2:43

Flèche Rouge schreef:Kjerkrjoade of Hulron zul je bedoelen :lol:

Knap nederlandse plaatsnamen voor een stageplek in Zweden
Zover had ik nog niet geleze :oops: :oops:

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » zo 07 nov, 2004 18:00

mezzahiri schreef:
Ranja schreef:Ik ben nu 2 de jaars student Mechatronica (een combinatie van Werktuigbouwkunde, Electrotechniek en Computertechniek) en volgend jaar moet ik op stage. Het leukste leek mij natuurlijk stage in het buitenland, met als voorkeur natuurlijk Scandinavië.

Alvast bedankt,
Ran
Wat leuk. Ik studeer toevallig werktuigbouwkunde in Delft. Misschien kan je hier stage komen lopen. We hebben een team van studenten die elk jaar een nieuwe raceauto bouwt. Hierin is uiteraard jouw studie Mechatronica van toepassing.
Hun website is:

Zit je dan bij Ruud van Gorp in de groep. Dat is de dirigent van de Concordia Band. En ik speel daar ook in.

Vorticity
Geregistreerd lid

Bericht door Vorticity » zo 07 nov, 2004 23:31

Hoeveelste jaar Werktuigbouwer is hij dan?

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » ma 08 nov, 2004 13:37

Hij doet volgens mij iets met vliegtuigen en ruimtevaart. Maar ik zal het hem eens vragen!

Plaats reactie