Stage
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Stage
Ik ben nu 2 de jaars student Mechatronica (een combinatie van Werktuigbouwkunde, Electrotechniek en Computertechniek) en volgend jaar moet ik op stage. Het leukste leek mij natuurlijk stage in het buitenland, met als voorkeur natuurlijk Scandinavië.
Ik heb ergens gelezen dat er ook forummers uit Zweden komen. Als iemand een leuke stage plek voor mij weet zou ik dat heel leuk vinden.
Alvast bedankt,
Ran
Ik heb ergens gelezen dat er ook forummers uit Zweden komen. Als iemand een leuke stage plek voor mij weet zou ik dat heel leuk vinden.
Alvast bedankt,
Ran
-
Vorticity
- Geregistreerd lid
Re: Stage
Wat leuk. Ik studeer toevallig werktuigbouwkunde in Delft. Misschien kan je hier stage komen lopen. We hebben een team van studenten die elk jaar een nieuwe raceauto bouwt. Hierin is uiteraard jouw studie Mechatronica van toepassing.Ranja schreef:Ik ben nu 2 de jaars student Mechatronica (een combinatie van Werktuigbouwkunde, Electrotechniek en Computertechniek) en volgend jaar moet ik op stage. Het leukste leek mij natuurlijk stage in het buitenland, met als voorkeur natuurlijk Scandinavië.
Alvast bedankt,
Ran
Hun website is:
http://www.dutracing.nl/
Hier kan je als het goed is contact met ze opnemen en als het nodig is kan ik je hierbij helpen....
Succes
Mo

-
Ranja
- Geregistreerd lid
Re: Stage
Wat leuk. Ik studeer toevallig werktuigbouwkunde in Delft. Misschien kan je hier stage komen lopen. We hebben een team van studenten die elk jaar een nieuwe raceauto bouwt. Hierin is uiteraard jouw studie Mechatronica van toepassing.mezzahiri schreef:Ranja schreef:Ik ben nu 2 de jaars student Mechatronica (een combinatie van Werktuigbouwkunde, Electrotechniek en Computertechniek) en volgend jaar moet ik op stage. Het leukste leek mij natuurlijk stage in het buitenland, met als voorkeur natuurlijk Scandinavië.
Alvast bedankt,
Ran
Hun website is:
Zit je dan bij Ruud van Gorp in de groep. Dat is de dirigent van de Concordia Band. En ik speel daar ook in.