rijbewijs
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Re: rijbewijs
Weet je wrom? Omdat dat wettelijk niet meer is toegestaan. Als je een rijschool vindt die dit wel doet kan je hem aangeven. De enige andere oplossing is liegen over je leeftijd, want voor zover ik weet wordt deze zelden gecontroleerd. Ik zou je dit echter niet aanraden9000 freak schreef:weet iemand misschien hier een manier om een rijbewijs te halen voor je 18e, i.i.g. rijlessen? want heel veel rijscholen doen niet meer aan lessen vanaf je 17e.
Ewout.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
vraagje rijst dan: wat doet die rooie saab daar dan?....
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
die rooie saab vind ik bijzonder mooi al vind ik een cs-aero mooier, een soort van lichtelijke droomauto;)
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Je kan je rijbewijs halen als je nog geen 18 bent maar dan moet je wel in het leger zitten.
-
Mick
- Geregistreerd lid
of even een paar maandjes naar de Antillen, 2x een rondje over een pleintje = antiliaans rijbewijs en in nederland ff omruilen voor een nederlands rijbewijs................... Of kan dit niet meer?
-
easy
- Geregistreerd lid
Mick schreef:of even een paar maandjes naar de Antillen, 2x een rondje over een pleintje = antiliaans rijbewijs en in nederland ff omruilen voor een nederlands rijbewijs................... Of kan dit niet meer?
Daar is jaren geleden al een stokje voor gestoken
easy
-
Manic
- Lid van verdienste
En bij defensie moet je tegenwoordig ook 18 zijn.... of bijna.