rijbewijs

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
9000 freak
Geregistreerd lid

rijbewijs

Bericht door 9000 freak » di 12 okt, 2004 11:49

weet iemand misschien hier een manier om een rijbewijs te halen voor je 18e, i.i.g. rijlessen? want heel veel rijscholen doen niet meer aan lessen vanaf je 17e. :cry:

Ewout900
Geregistreerd lid

Re: rijbewijs

Bericht door Ewout900 » di 12 okt, 2004 15:12

9000 freak schreef:weet iemand misschien hier een manier om een rijbewijs te halen voor je 18e, i.i.g. rijlessen? want heel veel rijscholen doen niet meer aan lessen vanaf je 17e. :cry:
Weet je wrom? Omdat dat wettelijk niet meer is toegestaan. Als je een rijschool vindt die dit wel doet kan je hem aangeven. De enige andere oplossing is liegen over je leeftijd, want voor zover ik weet wordt deze zelden gecontroleerd. Ik zou je dit echter niet aanraden :!:

Ewout.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 12 okt, 2004 15:57

vraagje rijst dan: wat doet die rooie saab daar dan?....

9000 freak
Geregistreerd lid

Bericht door 9000 freak » di 12 okt, 2004 17:47

die rooie saab vind ik bijzonder mooi al vind ik een cs-aero mooier, een soort van lichtelijke droomauto;)

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » di 12 okt, 2004 18:59

Je kan je rijbewijs halen als je nog geen 18 bent maar dan moet je wel in het leger zitten.

9000 freak
Geregistreerd lid

Bericht door 9000 freak » di 12 okt, 2004 19:36

Hmz dat is niet aan mij besteedt :roll:

Mick
Geregistreerd lid

Bericht door Mick » do 14 okt, 2004 14:41

of even een paar maandjes naar de Antillen, 2x een rondje over een pleintje = antiliaans rijbewijs en in nederland ff omruilen voor een nederlands rijbewijs................... Of kan dit niet meer?

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » do 14 okt, 2004 15:27

Mick schreef:of even een paar maandjes naar de Antillen, 2x een rondje over een pleintje = antiliaans rijbewijs en in nederland ff omruilen voor een nederlands rijbewijs................... Of kan dit niet meer?

Daar is jaren geleden al een stokje voor gestoken :wink:. Gelukkig maar. Er werden destijds hele reizen georganiseerd.

easy

9000 freak
Geregistreerd lid

Bericht door 9000 freak » do 14 okt, 2004 15:55

haha..is dat effe jammer :wink: :cry:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 14 okt, 2004 19:32

En bij defensie moet je tegenwoordig ook 18 zijn.... of bijna.

Plaats reactie