Tunen 900 lpt 1992
-
9900
- Donateur

Tunen 900 lpt 1992
Mijn vraag is hoe kan ik het beste en redelijk goedkoop een 900 lpt tunen? Ik wil er ongeveer 30 a 40 pk erbij.
-
orville
- Geregistreerd lid
chargecoolerset van Abbott Racing...levert volgens hen 35 PK
http://www.abbottracing.com/2003/tuning ... chgclr.htm
ik heb er nog een liggen....
maar er zijn ook nog legio andere mogelijkheden...
http://www.abbottracing.com/2003/tuning ... chgclr.htm
ik heb er nog een liggen....
maar er zijn ook nog legio andere mogelijkheden...
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Waarom zelf niet monteren dan? Scheelt je hopen ipv. standaard ICorville schreef:ik heb er nog een liggen....
LPT Tunen is makkelijker dan een HPT: intercooler toevoegen als je er nog geen hebt, je kan een APC-systeem installeren, je kan een andere downpipe en uitlaat monteren, je kan je APC-systeem daarna nog tweaken en ga maar door...
-
orville
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: Tunen 900 lpt 1992
APC systeem monteren + intercooler monteren en dan ben je al een aardig eindje op weg.....9900 schreef:Mijn vraag is hoe kan ik het beste en redelijk goedkoop een 900 lpt tunen? Ik wil er ongeveer 30 a 40 pk erbij.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
cobra427
- Geregistreerd lid
Re: Tunen 900 lpt 1992
Even bij Haaima langs is denk ik goedkoper. Ik ben erg tevreden.9900 schreef:Mijn vraag is hoe kan ik het beste en redelijk goedkoop een 900 lpt tunen? Ik wil er ongeveer 30 a 40 pk erbij.
Toevoegen van IC en aanpassen wastegate en ontsteking en eventueel compleet uitlaatsysteem. (krijg je ook nog een mooi geluid bij
-
sander69
- Donateur (2x)

-
orville
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
reken in ieder geval ook ff een fatsoenlijke turbodrukmeter mee... wel zo fijn om te weten wat de druk doet. APC zeker doen vanwege de klopsensor en de gebruiksvriendelijkheid van je getunede saabje! Je wilt er toch langer plezier van hebben dan 1 x volgas
wat wil je er zelf max aan uit gaan geven? Dat zegt meestal wel wat over de mogelijkheden die er zijn. Vergeet niet dat het verschil destijds in aanschafprijs tussen een lpt en fpt toch al snel een paar duizend gulden was, tegenwoordig kan het wel voor een boel minder
wat wil je er zelf max aan uit gaan geven? Dat zegt meestal wel wat over de mogelijkheden die er zijn. Vergeet niet dat het verschil destijds in aanschafprijs tussen een lpt en fpt toch al snel een paar duizend gulden was, tegenwoordig kan het wel voor een boel minder
-
9900
- Donateur

-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Ok, das niet overdreven veel maar wel haarbaar als je zelf handig bent. Voor dat geld kun je lijkt me wel een net 2de hands apc en intercooler vinden die je er zelf in kunt bouwen. Info genoeg hier op't forum!9900 schreef:Ikzelf zat te denken rond de 300 euro om de saab te tunen. Om er alvast een start mee te maken.
Laten doen moet je denk ik toch echt iets meer meebrengen...
-
orville
- Geregistreerd lid
chargecooler
edit
sorry, net weggehaalde post was bedoeld voor de te koop pagina..
sorry, net weggehaalde post was bedoeld voor de te koop pagina..