Goedemorgen allemaal,
Sinds iets meer dan een maand voel ik bij het helemaal indrukken van de koppeling dat hij iets klikt/naar links schuift (echt minimaal, misschien 1-2mm) maar wel in 1x waardoor het als een soort klik/schok voelt.
verder werkt de koppeling wel helemaal naar behoren.
ik had kort daarvoor het tapijt op de vloer los ivm een waterlekkage, maar dat lijkt allemaal weer goed te zitten.
zou het een schroefje oid zijn waarmee het pedaal vast zit? dit zit helemaal in het dashboard zover ik snel kon zien dus nog niet bij kunnen komen.
iemand een ander idee?
hoor het graag!
klik in koppelingspedaal
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: klik in koppelingspedaal
Heb je het onderpaneel van het dash los gehad voor je klus? Als die niet goed op z'n plek zit (de clips breken eigenlijk altijd, dus dit gebeurt vaker) kun je zo'n klacht krijgen.
-
Sverre
- Geregistreerd lid
nee echt alleen het tapijt er ondervaan getrokken, dat zit iets opgestoken in het dashboard maar door wat buigen en trekken kon dat zonder verdere demontage van het dashboard.
zou het evt kunnen dat de stop die achter het pedaal zit iets scheef zit, waardoor hij daar langs glijd? het komt echt bij de laatste 5% van het indrukken vd koppeling voor namelijk.
het viel me niet perce op toen ik het ging inspecteren maar bedenk het me opeens.
zou het evt kunnen dat de stop die achter het pedaal zit iets scheef zit, waardoor hij daar langs glijd? het komt echt bij de laatste 5% van het indrukken vd koppeling voor namelijk.
het viel me niet perce op toen ik het ging inspecteren maar bedenk het me opeens.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Is het niet de pedaalschakelaar van de cruisecontrol?
-
ReinO
- Donateur (2x)

Reier geeft het al aan: hij gaat vlak langs die onderplaat en die wel eens iets scheef zitten of los.
Flink omhoog duwen wel eens helpen.
Flink omhoog duwen wel eens helpen.
-
Sverre
- Geregistreerd lid
zal vanmiddag eens kijken naar die onderplaat.