Staat al een tijdje te koop. Lijkt toch niet te duur. Is de markt dan echt zo beroerd?
Saab 900 2.1 I 16 HB U9 1992 Blauw
€ 4.000,00
https://link.marktplaats.nl/m2401086858 ... ialbuttons
900 classic 2.1-16v, lemansblauw, Arizona interieur
-
El René
- Geregistreerd lid
Re: 900 classic 2.1-16v, lemansblauw, Arizona interieur
Mooie radio ! Leuk bakkie.
-
silvandam
- Donateur (3x)

Re: 900 classic 2.1-16v, lemansblauw, Arizona interieur
Mijn oude! Lijkt er niet beter op geworden. Het was destijds een erg leuke auto.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: 900 classic 2.1-16v, lemansblauw, Arizona interieur
Dit is de ex van Sil geloof ik. Leuke auto. Als je hem koopt is het verstandig om een 2.1 ecu en lmm / filterhuis op de plank te leggen. Die onderdelen worden zeldzaam, en gaan vaak stuk.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Re: 900 classic 2.1-16v, lemansblauw, Arizona interieur
Amai dat lijkt me een toffe, praktische wagen. Heb hem totaal niet nodig, maar zou er anders zeker naar gaan kijken
-
verde900
- Donateur

Re: 900 classic 2.1-16v, lemansblauw, Arizona interieur
Ik heb deze ooit verkocht in 1992, ex auto van AIM (zat toen nog n Panasonic radio in)
Schitterende (en weinig voorkomende) combinatie, le mans met Arizona
Het was een 91er die ff gestaan had, de S was er tenslotte al
Schitterende (en weinig voorkomende) combinatie, le mans met Arizona
Het was een 91er die ff gestaan had, de S was er tenslotte al
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: 900 classic 2.1-16v, lemansblauw, Arizona interieur
maar een 2.1 doet niet veel onder voor een S / lptverde900 schreef: ↑za 23 mei, 2026 7:13Het was een 91er die ff gestaan had, de S was er tenslotte al
Toch uniek dat de verkoper van weleer (jij dus) zich de auto herinnert
-
verde900
- Donateur

Re: 900 classic 2.1-16v, lemansblauw, Arizona interieur
Had hem zelf ingekocht bij AIM omdat ik het n mooi ding vond, volgens mij heeft hij n dashboard update van my 92 gehad
(Heb de klant van toen de advertentie doorgestuurd, misschien wil hij hem wel weer terug hebben..)
(Heb de klant van toen de advertentie doorgestuurd, misschien wil hij hem wel weer terug hebben..)