Zakenreis, privéreis of gewoon een reis en een test van je moed?
Saabjes in de sneeuw
-
Alois
- Geregistreerd lid
Re: Saabjes in de sneeuw
-
Alois
- Geregistreerd lid
Prachtige fotoSteve-O schreef: ↑di 13 jan, 2026 13:39Idyllisch dorpsgezicht inderdaad. (Moet even groter in beeld om tot recht te komen)
![]()
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Och, sinds 2018 kom ik meerdere keren in Oekraïne, sinds 2022 ben ik betrokken bij verschillende organisaties als vrijwilliger. In de zomer is mijn 900 8 klepper de “sjaak” in de winter de 9000.Alois schreef: ↑zo 08 mar, 2026 2:43Zakenreis, privéreis of gewoon een reis en een test van je moed?![]()

-
menner
- Donateur

[]Ik durf vooralsnog niet verder dan flink doneren aan diverse organisaties , en praktische hand en spandiensten voor de sociale brigade hier. Wel over gedacht om een keer af te reizen...maar ik aarzel) zitten ze wel op me te wachten, gevaarlijk etc' en mijn vriendin reageert ook niet enthousiast als ik er over begin...maar wel klasse van je!
Reden: Quote verwijderd
-
Alois
- Geregistreerd lid
Prachtige 8v turbo. Dat is bewonderenswaardig, veel succesRobinson1 schreef: ↑ma 09 mar, 2026 12:00Och, sinds 2018 kom ik meerdere keren in Oekraïne, sinds 2022 ben ik betrokken bij verschillende organisaties als vrijwilliger. In de zomer is mijn 900 8 klepper de “sjaak” in de winter de 9000.
![]()
-
Robinson1
- Donateur (3x)

[quote=menner post_id=2048858
Dankjewel, ik zou het ook zeker niet aanraden. Voor de bevolking telt iedere vorm van steun. Alles wordt zeer gewaardeerd aldaar. Het heeft natuurlijk een andere betekenis, wanneer je daar als vrijwilliger fysiek ook aanwezig bent en ook de gevaren met hen “deelt”.
Dankjewel, ik zou het ook zeker niet aanraden. Voor de bevolking telt iedere vorm van steun. Alles wordt zeer gewaardeerd aldaar. Het heeft natuurlijk een andere betekenis, wanneer je daar als vrijwilliger fysiek ook aanwezig bent en ook de gevaren met hen “deelt”.
-
Robinson1
- Donateur (3x)