Over een Talladegarode MY'92 5-deurs 900 T16: testritjes
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Over een Talladegarode MY'92 5-deurs 900 T16: APK!
Airco knop zit links zie ik. Recirculatie knop is opgeofferd voor mistlamp schakelaar
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Alois
- Geregistreerd lid
- Regio: Deutschland - Duitsland
Re: Over een Talladegarode MY'92 5-deurs 900 T16: APK!
Een prachtige 900 5-deurs, net als de LR Series 3 met die patina, de sleepwagen kan niet stijlvoller zijn 
-
vel0city
- Donateur (2x)

- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Over een Talladegarode MY'92 5-deurs 900 T16: testritjes
Ik heb inderdaad de knoppenindeling een beetje aangepast. Mistlicht achter zit nog steeds links van de stuurkolom, rechts van het stuur is het airco - ruitverwarming - aansteker - mistlicht voor - waarschuwingsknippers. De recirculatieklep gebruik ik nooit en hij gaat nog steeds automatisch dicht als je de ventilatiekanaalschakelaar op volle toeren zet. De stekker voor de klep zit nog steeds achter het facia, een beetje weggepropt achter de andere schakelaars. En de ABS doet het na mijn sensorgemeubel ook weer helemaal! Er zijn geen onnodige ingrepen meer op lage snelheden, dus mijn theorie van een sensor die te ver van het poolwiel gemonteerd was was correct
De afgelopen dagen heb ik de onderzijde van de deuren en de dorpels in de RX10 gezet. Deels voor de roestbescherming, deels voor de looks. Onder de deuren zitten van die rubberen windflapjes en daar kwam het rood van de dorpels en B-stijl onder vandaan en dat is niet mooi. Nu weer wel
Voor:

Tijdens:

En na:

Nou moet alleen de bodem nog even opnieuw in de tectyl zodat daar ook de rode waas van het spuiten vanaf is, maar het oogt al 100x beter zo.
En vandaag weer even een aantal kilometers gemaakt, in het kader van testen. Maar wie zegt dat je geen plaatjes kan schieten tijdens een testritje?

Mooi rood is niet lelijk, zeker niet op een grijze dag op een West-Fries landweggetje
De afgelopen dagen heb ik de onderzijde van de deuren en de dorpels in de RX10 gezet. Deels voor de roestbescherming, deels voor de looks. Onder de deuren zitten van die rubberen windflapjes en daar kwam het rood van de dorpels en B-stijl onder vandaan en dat is niet mooi. Nu weer wel
Voor:

Tijdens:

En na:

Nou moet alleen de bodem nog even opnieuw in de tectyl zodat daar ook de rode waas van het spuiten vanaf is, maar het oogt al 100x beter zo.
En vandaag weer even een aantal kilometers gemaakt, in het kader van testen. Maar wie zegt dat je geen plaatjes kan schieten tijdens een testritje?

Mooi rood is niet lelijk, zeker niet op een grijze dag op een West-Fries landweggetje