9-5 estate Hirsch 2003 LPG
-
Parallel
- Geregistreerd lid
9-5 estate Hirsch 2003 LPG
Saab 9-5 Aero Hirsch Xclusive LPG G3 2.3 Turbo 330 PK
€ 21.500,00
https://link.marktplaats.nl/m2347843310 ... ialbuttons
Persoonlijk zou ik er dit bedrag niet voor geven maar wel een nette auto, afgaand op de foto's.
€ 21.500,00
https://link.marktplaats.nl/m2347843310 ... ialbuttons
Persoonlijk zou ik er dit bedrag niet voor geven maar wel een nette auto, afgaand op de foto's.
-
Roeland92
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 estate Hirsch 2003 LPG
Lijkt wel een Temu editie ipv Hirsch!
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik zie weinig Hirsch, auto staat al poosje te koop maar is nu weer in prijs verhoogt ?
-
Oosthoek
- Donateur

Tsja, ruim 20k... Mijn moeder zei ieder jaar tegen mij, als ik aankwam met mijn enorme wensenlijst voor Sinterklaas: je kunt alles vragen, maar je kunt niet alles krijgen.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ik ben wel benieuwd naar deze Hirsch tune van 330 pk. Voor zover ik weet kwam Hirsch met de OG 9-5mk2 niet verder dan 305/310 pk. En ben ook wel benieuwd naar het merk+type lpg installatie die dat vermogen kan bijbenen
Leuke radio unit overigens... zijn niet veel geleverd destijds
Leuke radio unit overigens... zijn niet veel geleverd destijds
-
Sonab
- Donateur (4x)

Gaaf ding en unieke km stand als dat klopt!
Te vrezen is wel de klassieke denkfout dat het taxatierapport gelijk staat aan de verkoopwaarde.
Maar ja, wie wil zo'n beauty nu écht kwijt?
Te vrezen is wel de klassieke denkfout dat het taxatierapport gelijk staat aan de verkoopwaarde.
Maar ja, wie wil zo'n beauty nu écht kwijt?
-
Spatje
- Donateur (3x)

Waarom überhaupt LPG? niet vanwege de vele km's lijkt me. Verder wel een heel bijzondere auto, en er is veel geld gestopt in onderhoud als die 14k de waarheid is
-
Saapie
- Donateur (2x)

Die stoelen zijn toch gewoon standaard? Ik zie alleen een hirsch badge…
Vreemde auto
Vreemde auto
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Stond tot twee weken geleden te koop voor ik meen 9500, verdween toen van martkplaats en nu dus bij dezelfde aanbieder voor >2x zoveel. Waar ik mij nog de meeste zorgen over maak is die rode di-cassette. Hoop maar dat dit een overgespoten zwarte is… Zeker met dit vermogen kan het snel misgaan met een verkeerde di. Is die body kit rondom niet van Hirsch? Voor de rest heb ik ook al zitten zoeken naar wat deze nou Hirsch maakt.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Aan de body is niks Hirsch. Die zwarte randen onder de bumpers zijn universele opzetstukkenGele aero schreef: ↑wo 24 dec, 2025 12:18Is die body kit rondom niet van Hirsch? Voor de rest heb ik ook al zitten zoeken naar wat deze nou Hirsch maakt.
en voor de rest... hooguit het stuurtje is Hirsch. Software/tune 330 pk is ook niet des Hirschs... die waardes bood Hirsch alleen bij de B284R tunes
-
Parallel
- Geregistreerd lid
Het is wel een Hirsch Xclusive Edition.
Van die uitvoering heb ik dan nog nooit gehoord overigens ...
Exclusief is ie wel iig
Van die uitvoering heb ik dan nog nooit gehoord overigens ...
Exclusief is ie wel iig
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Knap taxatierapport ook voor een 9-5 estate uit 2003. De mijne is min of meer vergelijkbaar en is recent ook getaxeerd, maar dan toch wel voor een stuk minder
-
Orphy
- Donateur (5x)

Taxatie is waarschijnlijk gebaseerd op herbouwwaarde aan de hand van facturen.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Precies. Het is in de praktijk soms eigenlijk een soort van investeringsrapport