helemaal weer bij de tijd
nog opzoek naar nieuwe velgen??
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: nog opzoek naar nieuwe velgen??
Zijn dit die kansloze (in mijn ogen dan) wieldoppen die doorblijven draaien als je stilstaat?
-
verde900
- Donateur

waar gaat het heen met deze wereld????? 
-
B235R
- Lid van verdienste
dit schijnt harde realiteit te zijn! een echte velg met een spinner....Manic schreef:Zijn dit die kansloze (in mijn ogen dan) wieldoppen die doorblijven draaien als je stilstaat?
-
easy
- Geregistreerd lid
AAAAARRRRGGGGHHHHHH, JAKKES.
West Coast pimp my ride
West Coast pimp my ride
-
Manic
- Lid van verdienste
Yak... ik zie hier in Deventer ook weleens zo'n oude opel vectra of iets in die geest, met zo'n lelijke bolle schijf die doordraait.... en dan ook nog eens verchroomd.... ziet er ontzettend debiel uit....
-
verde900
- Donateur

jouw voorbeeld van de vectra en die foto van die cadillac, dat is nou GM op zijn fraaist, hier zal toch geen serieus SAABist aan meedoen?
-
Manic
- Lid van verdienste
Ik hoop het niet nee.... mijn voorstel is dan ook om deze en gene ook per direct een ip-ban op te leggen
Was trouwens ook nog eens zo'n heel oude vectra (of iets wat er op lijkt dan), hier een daar wat roestplekken, doffe lak, dof en verkleurd kunststof en dan van die verchroomde meedraaiende velgen er onder...... verschrikkelijk!
Ik heb ze een keer gezien onder zo'n amerikaanse dikke terreinwagen/pickup.... afgezien van het nutteloze meedraaien.... wel een gaaf gezicht die verchroomde velgen.... verder moet men dit mijns inziens laten bij modernere auto's.
Was trouwens ook nog eens zo'n heel oude vectra (of iets wat er op lijkt dan), hier een daar wat roestplekken, doffe lak, dof en verkleurd kunststof en dan van die verchroomde meedraaiende velgen er onder...... verschrikkelijk!
Ik heb ze een keer gezien onder zo'n amerikaanse dikke terreinwagen/pickup.... afgezien van het nutteloze meedraaien.... wel een gaaf gezicht die verchroomde velgen.... verder moet men dit mijns inziens laten bij modernere auto's.
-
verde900
- Donateur

ik zag er afgelopen week een nw BMW 5 serie mee rijden, n lelijke auto met lelijke wielen, erg lelijke combi 
-
Injectie
- Moderator
Die velgen passen die ook onder mijn 9000
Dan is het een keer niet erg als ik een velg kapot rijd op een stoeprandje
.
Dan is het een keer niet erg als ik een velg kapot rijd op een stoeprandje
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Die link, verwijst die naar het GM velgenaanbod voor de 'nieuwe' 9.7?
Moppersmurf
Moppersmurf
-
Manic
- Lid van verdienste
Gebeurt jou dit dan zo regelmatig dan?Injectie schreef:Dan is het een keer niet erg als ik een velg kapot rijd op een stoeprandje![]()
.
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Dan wel!!!Manic schreef:Gebeurt jou dit dan zo regelmatig dan?Injectie schreef:Dan is het een keer niet erg als ik een velg kapot rijd op een stoeprandje![]()
.