Saab 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero TX Edition 79.950 euro
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Saab 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero TX Edition 79.950 euro
Topprijs en ook nog geen V6 onder de motorkap. Zeldzame kmstand zeker, inclusief illegale kentekensticker voorop. https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... _level=t10

-
Smokingace
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero TX Edition 79.950 euro
Je lacht je dood om de prijzen die ze durfen te vragen…Heb ook een keer een advertentie op marktplaats gezien waarbij diegene ook de hoofdprijs vroeg en erbij vermelde dat het een goede belegging zou zijn……
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Zeg ik ook tegen mijn vrouw
Stel je wilt een cabrio, je gaat ook bij deze kijken en later bij een andere. Dan is het gemakkelijker overtuigen
Maar hebben ze hier een goed verkoopverhaal. En een aardige verkoper, Dan zou mijn vrouw ook nog maar zo voor deze kunnen kiezen
Stel je wilt een cabrio, je gaat ook bij deze kijken en later bij een andere. Dan is het gemakkelijker overtuigen
Maar hebben ze hier een goed verkoopverhaal. En een aardige verkoper, Dan zou mijn vrouw ook nog maar zo voor deze kunnen kiezen
-
Saapie
- Donateur (2x)

Een 2.0 zou ik verkiezen boven de 2.8. Dus begeerlijke auto. Alleen deze is bijna duurder dan ie ooit nieuw was…. Ahum
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

vind ik een pré. Die V6 is te zwaar in de neus en een goed geprepareerde B207 is minstens zo snelRonnieW schreef: ↑vr 20 jun, 2025 22:37Topprijs en ook nog geen V6 onder de motorkap.
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Wat is daar dan TX-Edition achtigst aan?
Dan zou deze dus ook 4-wheel aandrijving hebben, toch?
Wat mis ik hier?
Dan zou deze dus ook 4-wheel aandrijving hebben, toch?
Wat mis ik hier?
-
Saapie
- Donateur (2x)

TX was 4wiel niet standaard. Gelukkig maar. Turbo X wel.
-
Henk-Jan
- Donateur

TX Editie heeft meer te doen met de looks dan de techniek
Verder heeft een 9-3 Cabrio af-fabriek nooit XWD gehad
Verder heeft een 9-3 Cabrio af-fabriek nooit XWD gehad
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Correct, was gewoon een uitrustingspakket in de jaren 2009-2011 voor de NG 9-3. Wel een hele mooie...Henk-Jan schreef: ↑za 21 jun, 2025 13:43TX Editie heeft meer te doen met de looks

-
RonnieW
- Donateur (3x)

Dat zou kunnen bij een cabrio, maar het geluid van een V6 krijg je niet met geprepareerde 2.0Style&Co schreef: ↑za 21 jun, 2025 11:52Die V6 is te zwaar in de neus en een goed geprepareerde B207 is minstens zo snel
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Wat is er illegaal aan de kentekenplaatsticker aan de voorkant?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

je kunt een heel eind komen met de juiste uitlaten en dempers maar de soundperformance van de B284 is wel beter inderdaad. Overigens heeft de laatste generatie 4 cilinder motor (A20NFT/NHT) een uitlaatgorgel wat in de buurt komt van de classic 900 turboRonnieW schreef: ↑za 21 jun, 2025 22:52maar het geluid van een V6 krijg je niet met geprepareerde 2.0
-
Smokingace
- Geregistreerd lid
En wat mij opvalt is dat bij de lichtere kleuren de voor en achter bumpers vaak een fractie donkerder zijn als de rest van de carrosserie. Als je goed kijkt bij deze ook…..
-
J.vandermeulen
- Donateur

Heeft dat niet te maken met de omstandigheid dat lak op kunststof anders verkleurt dan op metaal?
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Wat zegt de politie over de kentekensticker?Jungleman schreef: ↑zo 22 jun, 2025 7:11Wat is er illegaal aan de kentekenplaatsticker aan de voorkant?
Ook de politie blijft erbij dat de kentekenstickers verboden zijn. Sterker nog, je moet ook zeker niet vaker dan één keer betrapt worden. ‘Bij herhaaldelijk dezelfde overtreding begaan (geen goedgekeurde kentekenplaat) kan het voertuig zelfs worden aangeboden om opnieuw te laten keuren bij het RDW met de juiste kentekenplaten. Je mag dan dus niet meer met het voertuig rijden totdat het voertuig weer aan de gestelde eisen voldoet’, zo meldt de politie Alphen aan den Rijn aan TopGear.
Een kentekensticker is dus officieel verboden en er is geen sprake van een gedoogbeleid. Wel zijn er agenten die het door de vingers zien als je direct een kentekenplaat kunt monteren. De meeste mensen die met een sticker rijden als kentekenplaat, hebben hun originele plaat wel achterin liggen. Het verhaal vanuit de politie, importeurs en dealers is dus: het mag niet en ze raden het af. Maar er zijn genoeg mensen die dat advies in de wind slaan en ermee wegkomen.