Rode dame met grote koffer en weinig gelopen
-
Benaero
- Donateur (6x)

Re: Rode dame met grote koffer en weinig gelopen
Prachtige kleur en overigens hele mooie foto's. Inderdaad een eyecatcher. Interieur daarentegen enigszins aan de sobere kant.
-
LarsJanse
- Donateur

Voor dat geld had ik toch wel een lederen interieur verwacht…. Verder wel mooi ding maar iieetsje boven budget
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Mooie wagen!
Ander interieur erin en gaan!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

daar moet je de eerste eigenaar voor aankijken... hij koos deze Griffin in Lineair uitvoering die dit interieur had. De Vector en Aero varianten daarvan hadden wel een leren interieur, geperforeerd zelfs (maar niet geventileerd). De voorstoelen zijn overigens wel elektrisch... zeldzame combi met stofLarsJanse schreef: ↑vr 23 mei, 2025 19:31Voor dat geld had ik toch wel een lederen interieur verwacht
Ik kijk wel wat vreemd aan tegen de facia... ik weet niet beter dat die in deze Griffins zwart waren
-
vel0city
- Donateur (2x)

Sja, ik heb ook volledig walnoot erin zitten, zowel de facia als op de deuren. 't Is denk ik maar net wat je mooi vond, of het is er later ingezet.Style&Co schreef: ↑za 24 mei, 2025 8:43Ik kijk wel wat vreemd aan tegen de facia... ik weet niet beter dat die in deze Griffins zwart waren
-
paulzee
- Geregistreerd lid
Leer is leuk maar stof blijft vaak langer mooi, dus als je veel km maakt prima
-
Saapie
- Donateur (2x)

Leer of geen leer. Grootste gemis in deze auto is een een automaat. Een 9-5 is dan zo veel meer relaxed cruisen
-
mba
- Geregistreerd lid
Juist niet, gelukkig geen automaat, wordt t een bejaardenbak. Zelf schakelen veel leuker.
@Style&Co; je kan zelf bij bestellen keuzes maken. De afwerking in zwarte “pianolak” op facia en deurpanelen vond ik destijds ook spuuglelijk dus niet genomen. Het interieur verdient een mooiere afwerking.
@Style&Co; je kan zelf bij bestellen keuzes maken. De afwerking in zwarte “pianolak” op facia en deurpanelen vond ik destijds ook spuuglelijk dus niet genomen. Het interieur verdient een mooiere afwerking.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Zeer mee eens, automaten verkopen ook veel makkelijker.Saapie schreef: ↑zo 25 mei, 2025 9:14Leer of geen leer. Grootste gemis in deze auto is een een automaat. Een 9-5 is dan zo veel meer relaxed cruisen
-
Saapie
- Donateur (2x)

mba schreef: ↑zo 25 mei, 2025 10:21Juist niet, gelukkig geen automaat, wordt t een bejaardenbak. Zelf schakelen veel leuker.
Met een tune is de automatische bak sneller.