Saab Cabrio Challenge 2007
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Van 27/28 juni - 1 juli 2007, naar de Elzas, 1650 resp. 1525 euro/auto (2 personen), georganiseerd in opdracht van Saab NL door Berkhof Car Events.
Wie?
Van 27/28 juni - 1 juli 2007, naar de Elzas, 1650 resp. 1525 euro/auto (2 personen), georganiseerd in opdracht van Saab NL door Berkhof Car Events.
Wie?
-
arvid
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
ik heb hem ook weer ontvangen. Hoewel het me best leuk lijkt om met zo'n 50 Saab cabrio's een meerdaagse rit te maken, vind ik het inschrijfgeld toch altijd wel erg hoog. Ik weet wel, als je alle overnachtingen en diners etc bijelkaar optelt, dan kom je aan een behoorlijk bedrag, maar ik weet wel meer leuke dingen waarop ik liever 1500 euro stuksla.
-
keukenschrijver
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
als je heeeeel goed kijkt zelfs drie keer *. Maar je staat er in ieder geval 1 keer prominent op! Ziet er goed uit. Herkenbaar ook 
* waar die zwarte classic met die iets mottige en nog dichte kap wegrijdt, is nog een keer dat veld te zien. Jij staat daar nog steeds naast die nieuwe 9-3, je schemert precies door dat boompje heen.
* waar die zwarte classic met die iets mottige en nog dichte kap wegrijdt, is nog een keer dat veld te zien. Jij staat daar nog steeds naast die nieuwe 9-3, je schemert precies door dat boompje heen.
-
keukenschrijver
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
keukenschrijver
- Geregistreerd lid
-
PeeTee
- Geregistreerd lid