9-3 geeft geen volledige boost
-
KleintjeBen
- Geregistreerd lid
9-3 geeft geen volledige boost
Dit probleem bedraagt mijn 9-3 uit 2002 met een B205E motor, zit een td04-15T turbo op gemonteerd omdat de gt17 het had begeven, sinds dien geeft hij geen volledige boost meer
ik heb de sensoren al vervangen de massameter vervangen enigste waar ik aan kan denken is de carterontluchting en/of de intercooler die lekt.
iemand anders misschien een idee? alvast bedankt
Ben
ik heb de sensoren al vervangen de massameter vervangen enigste waar ik aan kan denken is de carterontluchting en/of de intercooler die lekt.
iemand anders misschien een idee? alvast bedankt
Ben
-
Scoloo
- Donateur

Re: 9-3 geeft geen volledige boost
Terugslagkleppen ook al vervangen? Hier gaat het vaak mis. Zitten links tegen spatbord als je voor de auto staat.
-
FSC
- Geregistreerd lid
Is de ECU aangepast op de nieuwe turbo?
-
ReinO
- Donateur (2x)

je zou even bij black top tuning vlakbij Breda kunnen rijden (Vincent) die helpt je hiermee - denk ik
-
-
KleintjeBen
- Geregistreerd lid
ja zekerFSC schreef:Is de ECU aangepast op de nieuwe turbo?
-
KleintjeBen
- Geregistreerd lid
Ga het proberen dank jullie welReinO schreef:je zou even bij black top tuning vlakbij Breda kunnen rijden (Vincent) die helpt je hiermee - denk ik-
-
KleintjeBen
- Geregistreerd lid
deze zijn vervangenScoloo schreef:Terugslagkleppen ook al vervangen? Hier gaat het vaak mis. Zitten links tegen spatbord als je voor de auto staat.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
als de gt17 het begeven heeft met een enorme rookpluim dan gaat er wel wat olie doorheen de cat
die olie kan de flow van uitlaat zo verstoppen dat die zijn uitlaat gassen niet voldoende uitgestoten krijgt
lamda 1 een eruit schroeven stukje rijden dan weet je het meteen
mvg werner
als de gt17 het begeven heeft met een enorme rookpluim dan gaat er wel wat olie doorheen de cat
die olie kan de flow van uitlaat zo verstoppen dat die zijn uitlaat gassen niet voldoende uitgestoten krijgt
mvg werner
-
KleintjeBen
- Geregistreerd lid
Dank je wel voor de reactiewerli schreef:heey
mvg werner
maar ik heb met de trubo ook gelijk de downpipe met kat vervangen
-
busy
- Donateur (4x)

Wat heb je allemaal vervangen met de turbo? Dan krijg je ook gerichter advies.
Check je slangen bijvoorbeeld. Kan luchtlek zitten
Check je slangen bijvoorbeeld. Kan luchtlek zitten
-
ReinO
- Donateur (2x)

die ic wil ook nog wel eens olie opvangen maar daar zal ongetwijfeld aandacht voor zijn geweest.
Ben benieuwd wat Vincent Vindt.
Ben benieuwd wat Vincent Vindt.