De zoveelste budget 9-5, een goed idee?
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Re: De zoveelste budget 9-5, een goed idee?
De apk punten kan je wel zien met de website. Daar heb je de app niet speciaal voor nodig.
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
Oh bij mij kon ik het meest recente apk rapport alleen zien in de app
-
9323
- Donateur (2x)

Oh, oude type motor is wel jammer ja. Nu is nieuwe biopower-type nauwelijks te vinden, dus ik snap het ook wel weer.
Denk dat je ervan uit mag gaan dat de verkoper de carterpan/oliezeef wel heeft gecheckt en de carterventilatie heeft gemodificeerd, maar even navragen kan geen kwaad.
Denk dat je ervan uit mag gaan dat de verkoper de carterpan/oliezeef wel heeft gecheckt en de carterventilatie heeft gemodificeerd, maar even navragen kan geen kwaad.
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
Saab is gekocht! Dus ik ben voorzien. Ben vanmorgen wezen kijken wel wat roestblaasjes bij de achterste wielkasten maar niets ernstigs. Op de brug gehad bij de verkoper en alles nog even nagekeken voor de zekerheid. Tis natuurlijk geen nieuwe maar voor het doel wat wij er mee hebben de perfecte kandidaat zo op het eerste oog.
-
WilNiks
- Geregistreerd lid
gefeliciteerd. Ik heb zo'n ding als 2de auto samen met zoon.
Rijdt zo zalig
We hebben het nooit over Saab maar noemen het 'Aladin'. Vliegend tapijt voor lange afstanden.Have fun ermee. 
Rijdt zo zalig
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid
Ja bij ons gaan we de kilometers verdelen over twee vliegende tapijten een Volvo 960 en dus de Saab. Wordt genieten hopelijk!
-
Dorenboost
- Geregistreerd lid