Ken je de film The Neverending Story?frits 9-3 schreef: ↑zo 07 jan, 2024 0:15En de zoektocht gaat verder. Kon er niet op inruilen, particuliere verkoop.
En intussen is de kogel is door de kerk. Ik heb besloten afscheid te gaan nemen van mijn hele mooie XC 70 D4 met veel opties en weinig km's voor een hele mooie, nette Caab van 2010 / 2011 met een heel net interieur. Maar eens zien wat dit gaat worden.
Succes met je verdere zoektocht!





