Er stond ooit bij witmer en odijk een zwarte 900 aero steilneus met een bruin interieur en lage km stand. Auto kwam 4 jaar na verkoop op mp met behoorlijk slecht gerepareerd voorschade. Heb nog een foto van de auto op boulevard van Noordwijk.ico9-3 schreef: ↑ma 01 jan, 2024 14:32Bruin interieur nooit gezien. Kan me voorstellen dat het in een gouden 900 best mooi staat!
Most wanted: classic 900 onderdelen en accessoires
-
caspar
- Donateur (5x)

Re: Most wanted: classic 900 onderdelen en accessoires
-
Ruud 9.3
- Donateur

tweeters voor in het dashboard speaker rooster ?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Rubber mat met saab logo voor kofferbak.
Die dingen zijn zeldzamer dan een new style apc meter.
Die dingen zijn zeldzamer dan een new style apc meter.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Jah, of zo'n hoge schaalmat voor in de kofferbak.
Niet fancy, wel handig
Niet fancy, wel handig
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Mooie score maestro, nu nog het correcte plastic “stokje” erbij, of heb je nog een lelijke “set” liggen? (Leren pookhoes heeft een korter plastic deel dan een rubberen).
-
Saapie
- Donateur (2x)

Oei, die heb ik niet. We gaan weer zoeken… haha
-
gj900
- Donateur (9x)

Mis de originele mattenset in het lijstje
Heb een tijdje geleden een NOS setje los kunnen weken
:

-
Saapie
- Donateur (2x)

Mooie aankoop. Die mattenset zijn idd al jaren niet meer te koop.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

-Nieuwe rail rood leer met vol-lederen deurpanelen (1991 cabrio only voor zo ver ik weet..)

-Heb ooit een witte T16S met blauw leer + suède en deur panelen gezien op de duitse autoscout (Blauw leer kon tot 1993, maar nog nooit op een T16S gezien)
-T16 brandstofrail cover

Overigens zijn er van een aantal onderdelen inmiddels wel alternatieven (Primair 8.5, 8.8, 9.5 van Jorgen Eriksson bijv) die net zo goed dan niet beter zijn dan het origineel.

-Heb ooit een witte T16S met blauw leer + suède en deur panelen gezien op de duitse autoscout (Blauw leer kon tot 1993, maar nog nooit op een T16S gezien)
-T16 brandstofrail cover

Overigens zijn er van een aantal onderdelen inmiddels wel alternatieven (Primair 8.5, 8.8, 9.5 van Jorgen Eriksson bijv) die net zo goed dan niet beter zijn dan het origineel.
-
theun
- Donateur (3x)

Wat mij betreft een écht nieuwe luchtmassameter… die gewoon weer 20 jaar lang geen storing geeft..
-
caspar
- Donateur (5x)

In frankrijk rijdt een 900 turbo s le mans blauw met pamir suede met lederen deurpanelen.
-
HME
- Geregistreerd lid
Rubber straps voor de tonneau cover zijn moeilijk te vinden voor de 900 classic vert met harde cover.
-
silvandam
- Donateur (3x)

Diverse NOS zaken worden niet (goed) gereproduceerd. Wat mij betreft horen de chromen bumperstrips bijvoorbeeld ook in dit lijstje thuis.
-
Constant
- Donateur (7x)

Nominaties:
Opbergbakje voor onder de bijrijdersstoel t/m 1990.
Originele achterruitenwisser hatchback?
Kijk maar of deze de top2000 halen.
Groeten,
Constant
Opbergbakje voor onder de bijrijdersstoel t/m 1990.
Originele achterruitenwisser hatchback?
Kijk maar of deze de top2000 halen.
Groeten,
Constant
-
mba
- Geregistreerd lid
Was de auto van Eros Ramazzotti. Compleet gedocumenteerd en was toen echt heel fraai. Reed ook echt heel goed. Vond het overigens bijzonder fraai soepel leer, nooit eerder zo soepel meegemaakt. Beetje spijt toen niet toegeslagen, maar zwart is niet mijn kleur ( zwart = eigenlijk niks, geen kleur).caspar schreef: ↑ma 01 jan, 2024 14:45Er stond ooit bij witmer en odijk een zwarte 900 aero steilneus met een bruin interieur en lage km stand. Auto kwam 4 jaar na verkoop op mp met behoorlijk slecht gerepareerd voorschade. Heb nog een foto van de auto op boulevard van Noordwijk.