zware voet
-
coppe218
- Donateur (3x)

Re: zware voet
Uiteindelijk heeft degene die hier zo hard heeft gereden met alcohol op ook een mening over andere weggebruikers. Getuige zijn eerste post over deze auto.
-
verde900
- Donateur

Die post ken ik niet.. Daarmee zet je jezelf dan idd wel neer..
Ik drink geen alcohol meer sinds ik mijn rijbewijs haalde (in 1976) en rij zelden 130, dan zal "iemand" over mij vast een mening hebben.
Ik drink geen alcohol meer sinds ik mijn rijbewijs haalde (in 1976) en rij zelden 130, dan zal "iemand" over mij vast een mening hebben.
-
MvR
- Geregistreerd lid
O jee! Nu word ik toch écht nieuwsgierig! Of nee, doe maar niet, laat maar.coppe218 schreef: ↑di 19 dec, 2023 19:11Uiteindelijk heeft degene die hier zo hard heeft gereden met alcohol op ook een mening over andere weggebruikers. Getuige zijn eerste post over deze auto.
Overigens wordt in het andere draadje gesproken over een niet ál te grote overschrijding van de toegestane hoeveelheid. Waarop we als lezer zouden kunnen/moeten opmaken dat het met de hoeveelheid drank-op wel mee viel. En ik ben het eens met wat de persoon als laatste zin schreef.
Ik houd mij graag stil in dergelijke discussies, maar wat Murphy nu schrijft is gewoonweg onwaar. Bestuurder blies 285 Ugl, waar 220 Ugl (“ongeveer 2 glazen”, aldus politie.nl) . 1 glas is dus goed voor ongeveer 110 Ugl. Deze snelheidsduivel heeft dus minder dan 1 glas teveel gedronken. “Ruim teveel” dekt de lading niet.
Dit doet niets af aan de verwerpelijkheid van het gedrag, don’t get me wrong!