Stuurschakeling op een 2002 Aero automaat.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Stuurschakeling op een 2002 Aero automaat.
Wat was daar allemaal voor nodig dan voor die ombouw?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

voor mij tijd & geld. Voor degene die het voor mij deed; geen idee. Denk een andere bak, kabels, wellicht ecu en de flippers zelf.Orphy schreef: ↑di 07 nov, 2023 14:05Wat was daar allemaal voor nodig dan voor die ombouw?
-
Saapie
- Donateur (2x)

Je hebt een complete donor nodig. En ECU etc ook
-
jansen
- Donateur (7x)

Setje Stuurflippers en een goed werkende Sid stuurunit voldoen enne een Tech2
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Weer wat geleerd. Goed nieuws voor alle my2002 9-5 eigenaren met kapotte automaatbak. Je kunt kennelijk probleemloos direct fit een 2003 of later bak gebruiken. Dat scheelt zoeken naar de zeldzame my2002 automaat. Misschien zijn de flippers zelfs wel te retrofitten op een 4-bak 
-
Tubbe
- Donateur (2x)

My 2002 bak is de FA57 C01, de my 2003 de C03, zijn in basis toch gewoon dezelfde bakken? En de C02 en de C04 de upgrades van beiden.
-
StanvanBeek
- Geregistreerd lid
Nou, mooi, ik zag je vraag inderdaad al staan. Dit maakt je zoektocht hopelijk wat makkelijker!Sapphire schreef: ↑di 07 nov, 2023 19:29Dat scheelt zoeken naar de zeldzame my2002 automaat.
-
StanvanBeek
- Geregistreerd lid
Ik heb een volledige donor staan. Als ik alles omgezet heb wat ik er nu van nodig heb ga ik eens kijken wat ik nog kan met de bakSaapie schreef: ↑di 07 nov, 2023 16:44Je hebt een complete donor nodig. En ECU etc ook
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Trek de SID maar eens uit beide auto's. De stekker is anders volgens mij..
-
Saapie
- Donateur (2x)

Bakwissel is nodig, toch?
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Wat nog niet besproken is geweest is of er verschil zit tussen de bak van een 2.0t en een Aero. Want dat is de vraag waar TS ook nog voor staat. Het ging hier vooralsnog steeds over een Aero swap
Of is de codering letter cijfers A01 / C01 /D02 vooral een kwestie van software van de bak En is de hardware in principe hetzelfde?
Of is de codering letter cijfers A01 / C01 /D02 vooral een kwestie van software van de bak En is de hardware in principe hetzelfde?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Waar zag je dat? Ik zoek er geen.StanvanBeek schreef: ↑wo 08 nov, 2023 20:20Nou, mooi, ik zag je vraag inderdaad al staan. Dit maakt je zoektocht hopelijk wat makkelijker!
-
StanvanBeek
- Geregistreerd lid
Excuus, het was een topic van iemand anders die een automaat van een 2002 Aero zocht.Sapphire schreef: ↑do 09 nov, 2023 0:15Waar zag je dat? Ik zoek er geen.