Graag gedaan hoor. Barbeque lijkt me ook leuk. Maar wellicht wel in combinatie met restaurant (ze hebben toiletten etcetera).openair schreef: ↑do 21 apr, 2022 9:20Wat een leuke avond!
Eindelijk wat auto's en gezichten gezien achter de forumnamen. Rudy, bedankt voor je gastvrijheid en organisatie (+oesters, koffie en bier!)
Voor herhaling vatbaar en wellicht volgende keer icm BBQ?
groeten John
![]()
Saabmeet op vliegveld Arnemuiden woensdag 27 sept 2023
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
-
N2024
- Geregistreerd lid
Heb wat foto`s van jullie gebruikt voor op mijn blog. Mocht iemand er een probleem mee hebben dan haal ik zijn foto weg hoor!
https://flying-dutchman-rudy.blogspot.c ... eland.html
Ik had m`n GoPro aan de Cessna hangen maar ik weet niet of ik er genoeg mooi materiaal van af kan halen voor een video.
https://flying-dutchman-rudy.blogspot.c ... eland.html
Ik had m`n GoPro aan de Cessna hangen maar ik weet niet of ik er genoeg mooi materiaal van af kan halen voor een video.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Volgende keer kan ik kijken om ook een betere camera mee te nemen de lucht in. Nu vond ik het met jouw telefoon nog best een uitdaging. 
-
Knientje
- Geregistreerd lid
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeet 27 september 2023 Vliegveld Midden Zeeland
Voor wie het leuk vindt! Sonab en ik vonden het leuk om ook dit jaar een Saab meet te organiseren. We hebben de datum geprikt op 27 september as. Heb het openingsbericht aangepast. Het adres is Calandweg 36 in Arnemuiden. Aanvang 18:00u.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Helaas zal ik er niet bij zijn vanwege verblijf elders. Veel plezier!
-
N2024
- Geregistreerd lid
He jammer. Leuk dat je er vorige keer wel bij was in elk geval!
-
evo
- Donateur (2x)

Leuk! Wordt wel druk dagje, maar ga het proberen 
-
N2024
- Geregistreerd lid
Leuk! Heb je er bij gezet onder voorbehoud (openingspost)
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Me net te ver rijden Rudy..
-
DV 9-3
- Donateur

Ik vond het de vorige keer erg leuk en zou wat dat betreft graag weer komen. Echter de combinatie woensdag, avondspits en afstand doen me nog even twijfelen. Hoe dan ook leuk dat jullie dit weer doen!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Ik vond het ook leuk..ik kan het een ieder aanbevelen!N2024 schreef: ↑do 14 sep, 2023 13:38He jammer. Leuk dat je er vorige keer wel bij was in elk geval!
-
Fred64
- Donateur (4x)

Als er nog plaats is voor een opa met zijn kleinzoon van 9 jaar (die gek is op vliegtuigen en natuurlijk Saab
) in de 9-5 estate zouden we graag willen komen vanuit Limburg. Hoor ik aub even of er nog een plekkie vrij is?
Voor een vluchtje in een vliegtuig houdt mijn kleinzoon zich dan uiteraard aanbevolen.
Voor een vluchtje in een vliegtuig houdt mijn kleinzoon zich dan uiteraard aanbevolen.