Telefoon/navigatie-houder
-
Paulhofstra
- Geregistreerd lid
Telefoon/navigatie-houder
Ik heb een Saab 95 uit 2008.
Zonder navigatie maar met de originele radio.
Wat is de beste telefoonhouder of navigatiehouder voor op, in, aan het dashboard?
Zonder navigatie maar met de originele radio.
Wat is de beste telefoonhouder of navigatiehouder voor op, in, aan het dashboard?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Telefoon/navigatie-houder
Je kunt een originele console plaatsen met daarop een houder.
Ik gebruik altijd de houders van brodit , die vind ik het fijnste. Brodit levert eventueel als alternatief voor de console ook de modelspecifieke Clips waar de houder op kan.
Ik heb wel een console beschikbaar, moet alleen even kijken of die voor een 2008 hetzelfde is.
Ik gebruik altijd de houders van brodit , die vind ik het fijnste. Brodit levert eventueel als alternatief voor de console ook de modelspecifieke Clips waar de houder op kan.
Ik heb wel een console beschikbaar, moet alleen even kijken of die voor een 2008 hetzelfde is.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik gebruik altijd Brodit houders, liefst degene die de telefoon/navihouder boven de radio/voor het middelste ventilatierooster plaatst. Daarmee hoef je nauwelijks weg te kijken om even je scherm te kunnen lezen.
Ik heb wel zo'n brodit clip voor een Dame Edna liggen.
-
Paulhofstra
- Geregistreerd lid
Maar zit hij dan niet recht voor het middelste ventilatierooster zodat ik dan veel minder de airco ervaar?reiernumans schreef: ↑di 15 aug, 2023 13:03Ik gebruik altijd Brodit houders, liefst degene die de telefoon/navihouder boven de radio/voor het middelste ventilatierooster plaatst. Daarmee hoef je nauwelijks weg te kijken om even je scherm te kunnen lezen.
Wat vraag je voor zo'n Dame Edna Brodit clip?
Mag via pb....
-
Paulhofstra
- Geregistreerd lid
Eigenlijk wel handig om ze allebei te hebben met een juiste houder voor mijn Tomtom bij het ventilatierooster en de juiste houder voor mijn telefoon rechts schuin naar mij toe bij de middenconsole...
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Deze heb ik liggen op werk en in m’n eigen auto zitten. Je mag altijd even langsrijden, ik ben er doordeweeks elke dag.
-
Ernsth
- Donateur (2x)

Sorry voor late reactie, ik heb de telefoonhouder van RBM Performance, een 3D geprint ding en een iPhone Pro Max past perfect
https://www.rbmperformance.com/support- ... _4447.html
Komt uit Frankrijk dus 2-3 dagen levertijd
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Amai. Ik zet al die tijd mijn gsm in de bekerhouder, vind dat best slim. Maar deze ziet er een pak handiger uitErnsth schreef: ↑za 09 sep, 2023 0:01Sorry voor late reactie, ik heb de telefoonhouder van RBM Performance, een 3D geprint ding en een iPhone Pro Max past perfect
-
Paulhofstra
- Geregistreerd lid
Ik ben afgestapt van de telefoonhouder maar heb door Reier een Pioneer met Android Auto met Saab integratie van de versterker en stuurbediening laten installeren. Werkt heel erg fijn!
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

@paul het gaat hier volgens mij niet om de audio koppeling, maar om het wegleggen of plaatsen van je telefoon.
Persoonlijk vind ik dat trouwens een groot gemis in de 9-5: een doodnormaal open vakje achter de pook waar je je telefoon of zonnebril even weg kan leggen. Heb sinds kort zelf wel een origineel Saab opbergvakje daar, maar dan nog past daar hooguit een klein zakje Fishermans friends in.
Persoonlijk vind ik dat trouwens een groot gemis in de 9-5: een doodnormaal open vakje achter de pook waar je je telefoon of zonnebril even weg kan leggen. Heb sinds kort zelf wel een origineel Saab opbergvakje daar, maar dan nog past daar hooguit een klein zakje Fishermans friends in.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Misschien de achterzijde openmaken en een dieper vak creeëren met een 3D-geprinte toevoeging?
Op de 9-3 NG zijn die vakken wel diep genoeg, overigens. Jammer dat dat nooit voor de 9-5DE is gekomen. Wel is er een 1-DIN houder met een breed 1-DIN vak waar je je tel in kan leggen. Maar ja, dan moet je wel een aftermarket radio+bediening installeren. Dat moet je ook maar net willen en goedkoop is dat ook niet als het je puur gaat om het opbergvak voor je telefoon.
Een houder van Brodit of uit de bovenstaande link is dan een goede oplossing.
Op de 9-3 NG zijn die vakken wel diep genoeg, overigens. Jammer dat dat nooit voor de 9-5DE is gekomen. Wel is er een 1-DIN houder met een breed 1-DIN vak waar je je tel in kan leggen. Maar ja, dan moet je wel een aftermarket radio+bediening installeren. Dat moet je ook maar net willen en goedkoop is dat ook niet als het je puur gaat om het opbergvak voor je telefoon.
Een houder van Brodit of uit de bovenstaande link is dan een goede oplossing.
-
Paulhofstra
- Geregistreerd lid
Ik was dit onderwerp/deze thread gestart, vandaar mijn opmerking dat de vraag die ik opwierp niet meer van toepassing is... snap je?95twinturbo schreef: ↑za 09 sep, 2023 15:05@paul het gaat hier volgens mij niet om de audio koppeling, maar om het wegleggen of plaatsen van je telefoon.
-
Oosthoek
- Donateur

Heb deze in de auto. Telefoon tegenaan zetten en het blijft prima plakken. Wil niks anders meer
https://www.bol.com/nl/nl/p/celly-ghost ... 032239042/
https://www.bol.com/nl/nl/p/celly-ghost ... 032239042/