Show je vakantie combinatie
-
DV 9-3
- Donateur

Re: Show je vakantie combinatie
Ai! Da’s balen!! Voor reparatie? Of repatriëring? Hoe dan ook, sterkte!
-
Michel o
- Donateur

Wederom heerlijk tripje naar Kroatië zaton gemaakt met de v6 blijft een genot, ook het tanken is en blijft een feest hier
.
Tegen een klein probleem aangelopen helaas wat de pret niet mag drukken, stukje veer uit het niets afgebroken rechts achter is gelukkig rijdbaar en merk niets.
Als we terug zijn maar eens nadenken om het geheel rondom te vervangen voor bilstein b8/b12 (mocht iemand hier ervaringen mee hebben onder een v6 hoor ik het graag) en dan ook de stabilisator stangen direct mee te nemen, deze beginnen rustig aan wat geluid te maken in de voortrein.
Hij mag wel weer eens een poetsbeurt krijgen na de rit van 1500 km door de regen
vlak voor vertrek nog gedaan.

Tegen een klein probleem aangelopen helaas wat de pret niet mag drukken, stukje veer uit het niets afgebroken rechts achter is gelukkig rijdbaar en merk niets.
Als we terug zijn maar eens nadenken om het geheel rondom te vervangen voor bilstein b8/b12 (mocht iemand hier ervaringen mee hebben onder een v6 hoor ik het graag) en dan ook de stabilisator stangen direct mee te nemen, deze beginnen rustig aan wat geluid te maken in de voortrein.
Hij mag wel weer eens een poetsbeurt krijgen na de rit van 1500 km door de regen

-
evo
- Donateur (2x)

Sommige mensen gaan wel heel ver om hun kmstand laag te houden... 
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Dank je!DV 9-3 schreef: ↑wo 02 aug, 2023 1:06Ai! Da’s balen!! Voor reparatie? Of repatriëring? Hoe dan ook, sterkte!
Het lijkt erop dat de garage het gevonden heeft, vervuilde brandstofpomp. Morgen weten we meer.
Gelukkig een paar goede restaurants op loopafstand van ons hotel.
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Monteur met Volvo 940.
Maar Saab is niet tijdig te repareren, dus nu wachten op vervangend vervoer.
Maar Saab is niet tijdig te repareren, dus nu wachten op vervangend vervoer.
-
redmervand
- Donateur (6x)

Hier nog een gestrande 9000, met een kapotte waterpomp, 150km op weg naar Zweden…
Nu wachten op vervangend vervoer
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Slecht seizoen voor 9000's!
Ik wens je sterkte en veel geduld.
Ik wens je sterkte en veel geduld.
-
silvandam
- Donateur (3x)

Ik schors de mijne en ga wel met de Alto op vakantie. Dit lijkt mij maar niets 
-
aeensing
- Geregistreerd lid

Sneeuwtijger met zijn vriendje de 9 3 onderweg naar Italië. Helaas ging vlak voor ons huis de stuurpomp kapot en de multiriem van sneeuwtijger. De fiat dealer wacht op de nieuwe stuurpomp en multiriem die uit nederland naar ons met spoed komt.
Maar de 9 3 (pharmacy non) gedraagt zich keurig hier in toscane en vervoert ons overal heen.
-
KoninK
- Geregistreerd lid
Dit jaar naar Schotland van huisje naar huisje gereden, dus geen complete tent en kampeer uitrusting in de dakkoffer en kofferbak.

Heerlijk gereden door het Schotse landschap, hoewel de remmen wel wat te wensen over laten op van die smalle weggetjes met passeer vakken, ach ja, dan maar wat rustiger rijden van vak naar vak want het is toch vakantie en we hebben geen haast.
Mooi voorval bij aankomst in Ijmuiden; voor ons werd een Zweedse volvo apart gehouden voor extra controle, vervolgens loopt de douane persoon een langzaam rondje om onze auto, zeer aandachtig aan het kijken, vrouwlief naast me werd er helemaal ongerust van, klopklop op het raam; "is ie hirsch getuned?" Was alles wat ie wilde weten en we konden doorrijden....

Heerlijk gereden door het Schotse landschap, hoewel de remmen wel wat te wensen over laten op van die smalle weggetjes met passeer vakken, ach ja, dan maar wat rustiger rijden van vak naar vak want het is toch vakantie en we hebben geen haast.
Mooi voorval bij aankomst in Ijmuiden; voor ons werd een Zweedse volvo apart gehouden voor extra controle, vervolgens loopt de douane persoon een langzaam rondje om onze auto, zeer aandachtig aan het kijken, vrouwlief naast me werd er helemaal ongerust van, klopklop op het raam; "is ie hirsch getuned?" Was alles wat ie wilde weten en we konden doorrijden....