Trekhaak en parkeersensoren monteren
-
michelvenus
- Geregistreerd lid
Re: Trekhaak en parkeersensoren monteren
Ik had ook nog een vraag en wou er geen nieuwe topic voor openen. Past de originele afneembare trekhaak van Saab/Brink van een 900ng vijfdeurs op een 900ng cabrio? Ik heb nu één trekhaak over en kan die misschien verkopen.
-
Caab 1350
- Donateur (3x)

Trekhaak voorbereiding ook voor 13 polige aansluiting?
Ik sta op het punt een trekhaak te monteren onder de 900NG cabrio en ben zeker al geholpen met dit draadje hoe de montage van de trekhaak zelf in zijn werk gaat.
Voor de elektrische aansluiting lees ik dat er een kans bestaat dat er een elektrische voorbereiding aanwezig kan zijn om de stekkerdoos op aan te kunnen sluiten. Wie weet of deze voorbereiding ook voor een 13 polige aansluiting voorbereid is? Er zou dan een permanente voeding voor de trailer binnenverlichting en een geschakelde laad voeding voor een koelkast en/of trailer accu voorzien moeten zijn.
Alvast dank voor de reactie.
Ik sta op het punt een trekhaak te monteren onder de 900NG cabrio en ben zeker al geholpen met dit draadje hoe de montage van de trekhaak zelf in zijn werk gaat.
Voor de elektrische aansluiting lees ik dat er een kans bestaat dat er een elektrische voorbereiding aanwezig kan zijn om de stekkerdoos op aan te kunnen sluiten. Wie weet of deze voorbereiding ook voor een 13 polige aansluiting voorbereid is? Er zou dan een permanente voeding voor de trailer binnenverlichting en een geschakelde laad voeding voor een koelkast en/of trailer accu voorzien moeten zijn.
Alvast dank voor de reactie.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
bekabeling die er ligt is voor 7 polig stekker
in de tijd dat ze die auto gemaakt hebben wisten ze nog niet dat 13 polig bestond
misschien verloop stukje maken van daar uit
mvg werner
bekabeling die er ligt is voor 7 polig stekker
in de tijd dat ze die auto gemaakt hebben wisten ze nog niet dat 13 polig bestond
misschien verloop stukje maken van daar uit
mvg werner
-
Caab 1350
- Donateur (3x)

[]
Hallo Werner,
Dank voor je snelle en duidelijke reactie. Dan zal ik dus een vaste en geschakelde voeding apart vanuit het motorcompartiment moeten aanleggen.
Groeten, Martin.
Hallo Werner,
Dank voor je snelle en duidelijke reactie. Dan zal ik dus een vaste en geschakelde voeding apart vanuit het motorcompartiment moeten aanleggen.
Groeten, Martin.
Reden: Onnodige quote verwijderd
-
evo
- Donateur (2x)

Ik denk dat ie ontvoerd is door aliens.... 
-
sjaak-dimphie
- Geregistreerd lid
Dat gelukkig niet maar ik kreeg een mailmelding over dit onderwerp die ging over 2 boutgaten in de alu bumperbalk.
Na mijn reactie verzonden te hebben sloot die niet meer aan op de mailmelding want die was verdwenen dus zo heb ik, bij gebrek aan beter, mijn reactie weggehaald.
Na mijn reactie verzonden te hebben sloot die niet meer aan op de mailmelding want die was verdwenen dus zo heb ik, bij gebrek aan beter, mijn reactie weggehaald.
-
Caab 1350
- Donateur (3x)

[]
Excuses heren, tijdens het posten van mijn vraag aangaande de boutgaten in het aluminium bumperdeel, kwam ik tevens op het idee eerst eens de schroefdraad met een tap M10 op te frissen, wat meteen de oplossing was...... Ik wilde de post meteen weg halen echter zonder succes..
Excuses heren, tijdens het posten van mijn vraag aangaande de boutgaten in het aluminium bumperdeel, kwam ik tevens op het idee eerst eens de schroefdraad met een tap M10 op te frissen, wat meteen de oplossing was...... Ik wilde de post meteen weg halen echter zonder succes..
Reden: Onnodige quote verwijderd
-
sjaak-dimphie
- Geregistreerd lid
Dat van de M-10 tap was ook mijn voorstel en tevens de tip om de bouten bij montage in te vetten, voor het geval deze ooit weer los moeten.
-
bert777
- Geregistreerd lid
Erg leerzaam die parkeersensoren.
Ik zit er ook tegenaan te hikken bij mijn 9-3 hatchback.
Blijkbaar kan het niet zonder demontage van de bumper.
Of weet iemand een betaalbaar adresje?
Ik zit er ook tegenaan te hikken bij mijn 9-3 hatchback.
Blijkbaar kan het niet zonder demontage van de bumper.
Of weet iemand een betaalbaar adresje?