Motornumer b308
-
xs750
- Geregistreerd lid
Motornumer b308
Hoi beste mensen. Ik ben voor mijn saab 9-5 griffin het motornumer nodig. Dit ivm het bestellen van een distributie riem. Maar tot nu kan ik nergens ontdekken waar het nummer op de motor staat. Het is een 3.0 v6 motorcode b308
Met vriendelijke groet Jelke
Met vriendelijke groet Jelke
-
werli
- Donateur (2x)

Re: Motornumer b308
heey
jou motor nr is B308
distri riem op chassi nr bestellen is het meeste zekerheid
mvg werner
jou motor nr is B308
distri riem op chassi nr bestellen is het meeste zekerheid
mvg werner
-
busy
- Donateur (4x)

Gewoon hier te koop: https://www.jendvandenbosch.nl/93181720 ... -2022.html
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Mwoah, als de motor om wat voor reden dan ook ooit vervangen is voor het andere type kom je daar weer net te laat achter (lees: het hele zooitje hangt alweer los) mocht je onverhoopt het verkeerde type hebben. B308 is de motorcode. Waar het motornummer staat (en hoe het werkt) kun je op deze link vinden.werli schreef: ↑ma 25 mar, 2019 17:42distri riem op chassi nr bestellen is het meeste zekerheid
-
busy
- Donateur (4x)

Dank je. Omdat je zo goed leest kun je hem vast wel helpen met een nummer. De motorcode was al bekend. Je motornummer vind je als je hier je chassisnr intoets. Plaatje zit onder je voorruit:
http://saabvin.com

-
Steve-O
- Donateur (8x)

Met VIN-decoders vind je het motortype, niet het motornummer. Het motornummer is een unieke code die detailinfo van de motor aangeeft zoals E/L/R en het serienummer van het onderblok.
-
werli
- Donateur (2x)

tis te hopen dat hij binnen deze 4 jaar reeds geholpen is
-
Sapphire
- Donateur (7x)

En hoe vaak heb je er al iets uit op kunnen maken in de praktijk?Steve-O schreef: ↑di 20 jun, 2023 14:29Met VIN-decoders vind je het motortype, niet het motornummer. Het motornummer is een unieke code die detailinfo van de motor aangeeft zoals E/L/R en het serienummer van het onderblok.
Fraaie kick trouwens idd.