De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
Die 4x50w is piek, is "maar" 4x25w RMS. Maar is wellicht ruim voldoende...
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

we gaan het meemaken. Als de sets erin zitten doe ik verslagVyv schreef: ↑do 09 feb, 2023 14:17Maar is wellicht ruim voldoende.
-
hermank
- Donateur (7x)

Ieder het zijne natuurlijk, maar ik vind die Skage wel erg 'strak' ( lees; saai ) , de Frankfurt is wel wat beter.Saapie schreef: ↑do 09 feb, 2023 9:41Dit is gewoon een “hype”. Een moderne radio in retrolook is veel gebruiksvriendelijker. En met de overstap naar DAB+ ook nog eens meer voorbereid op de toekomst.
Maar kijk dan; hier kan toch geen gebruiksvriendelijke retrolook namaak bij in de schaduw staan? Wat interessert mij dat geluid nu? Goed naar muziek luisteren doe ik wel thuis. Kijk die lampjes - en knopjes Saapie !

Als het om gemak gaat zou je ook wat anders dan Saab kunnen gaan rijden.....Saapie schreef: ↑do 09 feb, 2023 9:41
Ik vind zo’n periode correcte merkradio erg mooi, maar ik verkies gemak boven originaliteit.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Toegegeven. Het ziet er erg mooi uit!
-
El René
- Geregistreerd lid
Maar in Nederland toch nooit zo geleverd ?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

had ik maar 1 of 2 9000's die voor de rest al in goede staat waren dan had ik deze dubbele Saab set toch gekocht denk ik.
-
gj900
- Donateur (9x)

hermank schreef: ↑do 09 feb, 2023 19:41Maar kijk dan; hier kan toch geen gebruiksvriendelijke retrolook namaak bij in de schaduw staan? Wat interessert mij dat geluid nu? Goed naar muziek luisteren doe ik wel thuis. Kijk die lampjes - en knopjes Saapie !
hermank schreef: ↑do 09 feb, 2023 19:41Als het om gemak gaat zou je ook wat anders dan Saab kunnen gaan rijden.....
-
Saapie
- Donateur (2x)

Jajajja. Ik neem mijn woorden terug.
Maar stiekem ben ik heel blij met mijn Blaupunkt Bremen. Spotify, bellen etc, en zeer mooie looks..
Maar stiekem ben ik heel blij met mijn Blaupunkt Bremen. Spotify, bellen etc, en zeer mooie looks..
-
RoccoH
- Donateur (5x)

ik vind het belangrijker dat deze Skagen in totaal 6 pre-out kanalen (4 gewone en 2 voor de subwoofer) naar een aparte versterker heeftVyv schreef: ↑do 09 feb, 2023 14:17Die 4x50w is piek, is "maar" 4x25w RMS. Maar is wellicht ruim voldoende...
-
Vyv
- Moderator + Donateur

En is er al iets te melden?Style&Co schreef: ↑do 09 feb, 2023 16:05we gaan het meemaken. Als de sets erin zitten doe ik verslag
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

nog niks. Eerst even wat fundamentelere zaken aanpakken van de 9000 en de 900
-
wackywim
- Geregistreerd lid
Ik heb gisteren een Blaupunkt Skagen besteld voor m’n Caab.
Die gaat binnenkort naar de Zweedse loods voor een vrij grondige onderhoudsbeurt dus dan laat ik deze ook maar gelijk erin zetten.
Zodra dat klaar is hou ik jullie op de hoogte.
Die gaat binnenkort naar de Zweedse loods voor een vrij grondige onderhoudsbeurt dus dan laat ik deze ook maar gelijk erin zetten.
Zodra dat klaar is hou ik jullie op de hoogte.
-
gj900
- Donateur (9x)

-
caspar
- Donateur (5x)

dat vind ik wel een nadeel van de blaupunckt series. Er zit geen diefstal beveiliging op.Hannes schreef: ↑wo 28 dec, 2022 22:34Die Frankfurt is ook erg mooi. En voor de late 900 misschien nog wel beter passend, qua tijd? Of is dat toch de Bremen? Wie weet het? Want qua prijs scheelt het niet veel.
Overigens bestaan autoradiodieven nog gewoon. Nu jatten ze je hele Dynaudio installatie uit je VW bijvoorbeeld.... Schade? de aanschaf van een nette 900i...![]()
-
Marius0404
- Donateur (7x)

mag het woordje 'frustratie' uit de titel, want ik lees alleen maar enthousiaste dilemma's