Thnx! Haha ja ik weet het, die moeten er nog af, poetsen en op de juiste plaats er weer op. Ik zie in dat topic wel waar welk logo hoort, maar heb de precieze uitlijning nog niet gevonden. Staat dat ik ergens niet op het forum?davidd schreef: ↑vr 03 mar, 2023 23:29Met deze badge plaatsing is het solliciteren naar een plekje in De Kerst op de taart rubriek.![]()
Maar serieus, mooie Saab en idem reisverslag!
El Turbo Negro: rode hoedenplank gezocht
-
mailmichiel
- Donateur (2x)

Re: El Turbo Negro
-
gj900
- Donateur (9x)

Mooi stijlvol huis ook! Daar past de architektuur van El Turbo Negro erg goed bij 
-
davidd
- Donateur

Zeker! Goed voor een 900S dan, Turbo heb ik enkel van een sedan. Maar dan weet je wel de tussenruimte.mailmichiel schreef: ↑vr 03 mar, 2023 23:38Staat dat ik ergens niet op het forum?
900 3-deurs
viewtopic.php?f=4&t=171045&start=120#p1893529
900 sedan

-
mailmichiel
- Donateur (2x)

gj900 schreef: ↑za 04 mar, 2023 1:09Mooi stijlvol huis ook! Daar past de architektuur van El Turbo Negro erg goed bij![]()
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Volgens mij herken ik die achtergrond van Saab-advertenties, kan dat? Nog een projectje erbij gekocht? 
-
Ewout
- Donateur (5x)

Fantastisch dat hij verwelkomd is in Nederland, door de nieuwe eigenaar, de instanties en 'de' autoriteit op Saab-gebied. Het aldaar geschoten plaatje riekt heerlijk naar de jaren tachtig:

En zo zie je ze toch graag...!?

Er zijn echt heel weinig rijdende '82-ers over in Nederland, wees er zuinig op!

En zo zie je ze toch graag...!?

Er zijn echt heel weinig rijdende '82-ers over in Nederland, wees er zuinig op!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
mailmichiel
- Donateur (2x)

Nee de vorige aanschaf was de Range Rover en dat is al bijna twee jaar geleden. En er staat niks op marktplaats. Ben niet goed in verkopenTjøørd schreef: ↑za 04 mar, 2023 10:08Volgens mij herken ik die achtergrond van Saab-advertenties, kan dat? Nog een projectje erbij gekocht?![]()
-
Saapie
- Donateur (2x)

Haatsmurfmodus aan:
“Ik haat het als ik word gewezen op domme fouten het verleden..”
Ben er al weet overheen…
OBRUT
Ben er al weet overheen…
OBRUT
-
davidd
- Donateur

Hahaha!Style&Co schreef: ↑za 04 mar, 2023 12:00hier de volledige uitlijningssheet van de Saab badges
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Ik had al lang en breed mijn forumnaam laten wijzigen naar OBRUT als Geuzennaam...Saapie schreef: ↑za 04 mar, 2023 13:23Haatsmurfmodus aan:
Ben er al weet overheen…
OBRUT
-
mailmichiel
- Donateur (2x)

Zo tijd voor een tourtje!
En er moet getankt worden, dat is samen een goede reden om even de grens over te gaan. En E5 is daar echt een stuk goedkoper dan hier.
Inmiddels zijn de TRXen eraf. En ik moet zeggen dit staat 'm ook wel heel goed.
In de tussentijd de TRX velgen laten richten en poedercoaten. En uiteindelijk dan toch maar een keer heel veel geld uitgeven aan nieuwe TRX banden. Dus de huidige zijn te koop. Nog veel profiel, geen uitdroging of scheurtjes. Wel zijn ze wat hard geworden. Van de zomer toen het warm was, merkte je dat niet, met dit weer zijn ze wel stug.
Daarnaast nog twee NOS TRX banden, één zelfs met sticker er nog op ook te koop. Zie hier viewtopic.php?f=154&t=182989.

En er moet getankt worden, dat is samen een goede reden om even de grens over te gaan. En E5 is daar echt een stuk goedkoper dan hier.
Inmiddels zijn de TRXen eraf. En ik moet zeggen dit staat 'm ook wel heel goed.
In de tussentijd de TRX velgen laten richten en poedercoaten. En uiteindelijk dan toch maar een keer heel veel geld uitgeven aan nieuwe TRX banden. Dus de huidige zijn te koop. Nog veel profiel, geen uitdroging of scheurtjes. Wel zijn ze wat hard geworden. Van de zomer toen het warm was, merkte je dat niet, met dit weer zijn ze wel stug.
Daarnaast nog twee NOS TRX banden, één zelfs met sticker er nog op ook te koop. Zie hier viewtopic.php?f=154&t=182989.