wat mankeert er aan dit setje???
De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
-
hermank
- Donateur (7x)

Re: De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
-
gj900
- Donateur (9x)

Smoezelig display van de radio, zie dat vaker bij radio's van deze leeftijd. Zit in het scherm zelf en is er niet af te krijgen.hermank schreef: ↑ma 06 feb, 2023 15:15wat mankeert er aan dit setje???

-
El René
- Geregistreerd lid
Ja.Style&Co schreef:jij leidt de 945 euro af door Nederlands in te loggen op tradera vermoed ik.
Eens.Style&Co schreef:gek koersverschil
Ik hoop dat de koper er blij mee is. En ik ben blij dat ik de koper niet ben
-
mailmichiel
- Donateur (2x)

Ik ben wel gecharmeerd van de Grundig RDS 5300

-
El René
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Ja, dat wordt spannend waar deze (eenvoudigere) variant op uit gaat komen. Denk dat velen die nog zoiets op de plank hebben liggen wakker zijn geworden door de CalleCalle-prijzen... (hoewel hij dit keer niet eens prijsbepalend was
)
-
El René
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Zo, de set is er weer (of nog..): https://www.tradera.com/de/item/343483/ ... bo-testad-
Ene "Ewout" (wie van hier?
) had zich net laten aftroeven door een dame uit Valencia die wellicht achteraf toch niet zoveel wil betalen??
Ene "Ewout" (wie van hier?
-
El René
- Geregistreerd lid
Een bod is toch bindend ? Via buy now kun je voor net geen mille spek kopen ! Hmmmm. S even denken…
De tweedelige radio-cdspeler die in de 91/92/93 folder staat was destijds een optie die ook niet goedkoop was. Dik 2,5 duizend €, omgerekend. Zo beschouwd is dit een koopje !
De tweedelige radio-cdspeler die in de 91/92/93 folder staat was destijds een optie die ook niet goedkoop was. Dik 2,5 duizend €, omgerekend. Zo beschouwd is dit een koopje !

-
Saapie
- Donateur (2x)

Dit is gewoon een “hype”. Een moderne radio in retrolook is veel gebruiksvriendelijker. En met de overstap naar DAB+ ook nog eens meer voorbereid op de toekomst.
Ik vind zo’n periode correcte merkradio erg mooi, maar ik verkies gemak boven originaliteit.
Ik vind zo’n periode correcte merkradio erg mooi, maar ik verkies gemak boven originaliteit.
-
El René
- Geregistreerd lid
Hier nog altijd blijheid met de Flipse.

In mijn cabrio rij je sowieso niet om eens lekker naar de radio of een cd-tje te luisteren

In mijn cabrio rij je sowieso niet om eens lekker naar de radio of een cd-tje te luisteren
-
wackywim
- Geregistreerd lid
Helemaal met je eens. Toen ik in dit topic las over die Blaupunkt Skagen werd ik gelijk enthousiast. Dab+, bluetooth en ook gelijk een carkit en dat voor 170 euro. Qua vormgeving (en kleur verlichting) een stuk mooier als die grijs plastic pioneer cd speler die er nu in zit.Saapie schreef: ↑do 09 feb, 2023 9:41Dit is gewoon een “hype”. Een moderne radio in retrolook is veel gebruiksvriendelijker. En met de overstap naar DAB+ ook nog eens meer voorbereid op de toekomst.
Vraagje: als je een radio met dab+ neemt, dan heb je je oude antenne niet meer nodig?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Ik kreeg de tip van Saapie, dus de credits zijn voor hem. Ik werd ook heel enthousiast en heb er gelijk twee van gekocht. Voor twee classics (c900 en 9000cc) waar ik straks vaker in wil rijden dan de rest. De Skagen heeft ook een 4x50 versterker. In combinatie met moderne goede luidsprekers rondom zorgt dat voor een lekker geluid. Dat scheelt me weer een externe versterker (tijd & kosten) aan te sluiten op een oude 80s of 90s radio die vaak 4x25watt of zelfs minder zijnwackywim schreef: ↑do 09 feb, 2023 10:50Toen ik in dit topic las over die Blaupunkt Skagen werd ik gelijk enthousiast. Dab+, bluetooth en ook gelijk een carkit en dat voor 170 euro.
Er is nog een goedkopere Blaupunkt met ongeveer dezelfde functionaliteiten (en 1 draaiknop) voor onder de 100 euro. Maar daarvan zijn toetsen en display niet instelbaar. Dus groen en/of oranje is niet mogelijk. Puur daarom toch de duurdere Skagen aangeschaft
-
Sonab
- Donateur (4x)

Ik heb ook gezien dat er van Blaupunkt een Stockholm 400 is, die dezelfde looks en verlichting heeft als de Skagen, maar naast de USB ook nog een CD speler heeft. Tip 
Ik vind die Frankfurt wel echt 10 punten, schitterend (ik ben dol op knopjes en metertjes namelijk, het ware cockpit-idee). Helaas is de prijs dat ook
Ik vind die Frankfurt wel echt 10 punten, schitterend (ik ben dol op knopjes en metertjes namelijk, het ware cockpit-idee). Helaas is de prijs dat ook
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

had ik gezien maar ik speel amper CD's meer af. Vond het de kleine meerprijs niet waard