Aantallen Saab 96
-
frodo
- Geregistreerd lid
Aantallen Saab 96
Zie net dat er in Nederland nog zo'n 1181 Saab 96 rondrijden. Had stiekum gedacht dat ie inmiddels wel wat exclusiever was geworden.
-
frodo
- Geregistreerd lid
Re: Aantallen Saab 96
Uiteraard, elke keer als ik een soortgenoot zie rijden word ik blij 
-
MvR
- Geregistreerd lid
Zegt wel iets over de kwaliteit van de auto's (of het fanatisme van de eigenaren).
Hoeveel 95 rijden er nog rond?
Hoeveel 95 rijden er nog rond?
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

viewtopic.php?f=16&t=181936
94 stuks (met apk of recent verlopen apk op 31-10-2022) van de 95 en vermoedelijk nog wat meer maar dan met een onduidelijk type op kenteken.
94 stuks (met apk of recent verlopen apk op 31-10-2022) van de 95 en vermoedelijk nog wat meer maar dan met een onduidelijk type op kenteken.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Dank. Dat wordt wel aardig exclusief zo. (Nu wel benieuwd hoeveel '73ers er in Brilliant Gul zijn!)
-
frodo
- Geregistreerd lid
Ik ontdekte vandaag dat je alles kunt opvragen via www.kenteken.tv. Kende de site eerlijk gezegd niet
-
Ronnes
- Donateur (2x)

-Anton Kempink heeft/had er ook eentje. Deze stond rond dezelfde tijd als de jouwe te koop voor € 23.000.MvR schreef: ↑za 21 jan, 2023 21:13... hoeveel '73ers in Brilliant Gul...
-Begin 2008 is er een gele 95 van NL naar B verhuisd:
-In 2005 heb ik deze gespot in Gistad:
-
Mark14
- Geregistreerd lid
Vanaf 50 jaar vervalt apk plicht en komt er n.v.t. in het RDW te staan. Kloppen die cijfers dan wel?Tjøørd schreef: ↑za 21 jan, 2023 20:50viewtopic.php?f=16&t=181936
Ik weet trouwens nog een derde gele 95, maar die heeft geen kenteken.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Ja goeie, geen idee. Ik heb de originele cijfers zelf niet bekeken dus weet niet hoe je het helemaal moet duiden.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Dank hiervoor! De mijne had bijna een Belgisch kenteken gehad omdat de vorige eigenaren serieuze plannen had (heeft?) om net over de Bel/Ned grens te gaan wonen. In het kader daarvan heeft mijn auto een brandblusser en een mistachterlicht. Da's blijkbaar verplicht in Bel. Het mistachterlicht is een jaren-70 Hella-model, overigens.-Anton Kempink heeft/had er ook eentje. Deze stond rond dezelfde tijd als de jouwe te koop voor € 23.000.
-Begin 2008 is er een gele 95 van NL naar B verhuisd:
Leuke site dat Kenteken.tv. Laatste nieuwe 96 die in NL op kenteken werd gezet is volgens deze site GY-80-YD; op 26 mei 1981! Volgens de RDW een 'bruine' die in 2003 door de huidige eigenaar op kenteken is overgeschreven.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Chamottebruin inderdaad.. dat is een voor mij heel erg bekende. Die is door de huidige eigenaar nieuw gekocht (nog steeds eerste eigenaar dus), maar heeft tussentijds kort op naam van zijn partner gestaan omdat de Belastingdienst moeite had met het opheffen van een schorsing.
En die bruine en jouw gele zijn een tijdlang bij diezelfde eigenaar geweest.
En die bruine en jouw gele zijn een tijdlang bij diezelfde eigenaar geweest.
-
tondrenthe
- Geregistreerd lid
Hier is in ieder geval één…MvR schreef: ↑za 21 jan, 2023 21:13Dank. Dat wordt wel aardig exclusief zo. (Nu wel benieuwd hoeveel '73ers er in Brilliant Gul zijn!)