De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
-
gj900
- Donateur (9x)

-
Guido900T
- Donateur (3x)

Re: De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
Ik heb twee jaar geleden een Vintage Grundig 3670 gekocht op marktplaats voor € 5,- Goeie en (ongeveer) tijdcorrecte radiocassetespeler uit 1992 met groene verlichting (niet mijn foto). Leuk om oude bandjes te draaien.

Bluetooth Fm transmitter in de sigarettenaansteker erbij voor spotify/ carkit kost ook de wereld niet. Ik was voor € 30,- een happy camper

Bluetooth Fm transmitter in de sigarettenaansteker erbij voor spotify/ carkit kost ook de wereld niet. Ik was voor € 30,- een happy camper
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

nu niet meerAero_9000 schreef: ↑zo 18 sep, 2022 19:47Ik heb een mooie, originele Clarion te koop
-
Ruud 9.3
- Donateur

-
richardh
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

schijnen verkocht te zijnrichardh schreef: ↑ma 17 okt, 2022 13:30Nu op mp:
https://www.marktplaats.nl/v/auto-diver ... utoradio-s
-
Rick8
- Donateur

-
Marius0404
- Donateur (7x)

ook gaaf, maar ik vind het wel veel knopjes.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Zie deze nu pas! Deze radio met klein afneembaar deel had ik begin jaren 90 in mijn auto. Prima ding herinner ik me. Ook erg makkelijk in de bediening. Wanneer je zo'n radio wilt kopen: Let wel op dat er een code bij zit die correspondeert met het front. Er hoort ook een boekje bij met de code en hoe die te veranderen. Tevens zit er een soort kokertje bij waar het frontje in kan wanneer je e.e.a. in je broekzak steekt.Guido900T schreef: ↑do 22 sep, 2022 21:46Ik heb twee jaar geleden een Vintage Grundig 3670 gekocht op marktplaats voor € 5,- Goeie en (ongeveer) tijdcorrecte radiocassetespeler uit 1992 met groene verlichting (niet mijn foto). Leuk om oude bandjes te draaien.
Bluetooth Fm transmitter in de sigarettenaansteker erbij voor spotify/ carkit kost ook de wereld niet. Ik was voor € 30,- een happy camper![]()
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Leuk! code heb ik opgevraagd op een Amerikaanse website. Kostte $10. Verder laat ik dat frontje gewoon zitten. Autoradiodieven: bestaan die nog?
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ik denk inderdaad dat de markt voor gestolen-autoradio's-met-cassettespeler bijzonder klein is! Ik zou er als dief geen moeite voor doen!
-
hencky42
Ze bestaan nog ,zitten denk ik in bejaardencentrum of hebben het licht gezienGuido900T schreef:Leuk! code heb ik opgevraagd op een Amerikaanse website. Kostte $10. Verder laat ik dat frontje gewoon zitten. Autoradiodieven: bestaan die nog?

-
Hannes
- Forum Admin
Die Frankfurt is ook erg mooi. En voor de late 900 misschien nog wel beter passend, qua tijd? Of is dat toch de Bremen? Wie weet het? Want qua prijs scheelt het niet veel.
Overigens bestaan autoradiodieven nog gewoon. Nu jatten ze je hele Dynaudio installatie uit je VW bijvoorbeeld.... Schade? de aanschaf van een nette 900i...
Overigens bestaan autoradiodieven nog gewoon. Nu jatten ze je hele Dynaudio installatie uit je VW bijvoorbeeld.... Schade? de aanschaf van een nette 900i...
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Yep, en als je een nieuwe heb zitten komen ze na 2 weken gewoon weer langs (collega had 3x prijs).