De nieuwe kabel is bijna 20cm korter dan de oude, maar met een nieuwe route past het net.
En net natuurlijk even getest, hij doet het ook weer

Wat heb je hier precies aan gedaan? Ik kwam een vergelijkbaar tafereel tegen onder de mat…..redmervand schreef: ↑vr 12 aug, 2022 8:43Van de week dacht ik maar eens de binnenkant van de 96 wat te gaan stofzuigen, en van het een kwam het ander...
Vloer bedekking er maar uit, kun je er beter bij, dan maar het oude 'karton'/spaanplaat er ook uit, dat was toch al in 100 stukjes gebroken, en vervolgens ook de oude geluidsdemping eruit getrokken.
Toen kwam de verrassing waarvan ik (deels) wel wist dat ie ging komen;
![]()
Gelukkig vond ik ook direct wat budget voor de reparatie![]()
Wat roestige gaatjes hier en daar, dat wordt dus wel een projectje denk ik.
Ik twijfel nog ernstig of ik dit zelf ga proberen te doen, of wellicht toch maar uitbesteed...![]()
Voor nu heb ik het even snel met wat RX5 ingesmeerd, kan ik rustig even bedenken wat ik ga doen, zal wel een winterproject worden
Ondertussen wil ik ook nog iets met de stoelen gaan doen. De bestuurdersstoel verliest elke keer dat je die aanraakt wat van het schuimrubber (de reden voor het stofzuigen), en ik wil graag iets stevigers om op te zitten.
Het hoeft niet origineel te zijn, maar moet nog wel kunnen klappen om bij de achterbank te komen. Ik las van iemand die BMW stoelen heeft geplaatst en Renault (Mégane) stoelen.
Wie heeft er een leuk idee?