Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Bummer
- Geregistreerd lid
Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
@ RikH
Kijk ook of het onderhands, zonder verzekering kan. Dat kan een stuk schelen is mijn ervaring. Als je de andere onderdelen nog los hebt liggen, is het alleen een kwestie van extra op kleur aangelengde lak klaarmaken en meespuiten. En laat de spuiter niet 'te arm' spuiten in deze Cayenne rode kleur. Dat kan namelijk nogal uitmaken in het effect in het rode van deze supermooie kleur!
-
Rik H.
- Donateur (4x)

Dank je voor de tips Bummer!
Dat van onderhands regelen had de tussenpersoon van de verzekering mij ook al aangeraden, maandag maar even overleggen.
Dan zal ik dat van het niet te arm spuiten ook meenemen, ben benieuwd hoe de cayenne rode schoonheid eruit gaat komen.
Dat van onderhands regelen had de tussenpersoon van de verzekering mij ook al aangeraden, maandag maar even overleggen.
Dan zal ik dat van het niet te arm spuiten ook meenemen, ben benieuwd hoe de cayenne rode schoonheid eruit gaat komen.
-
PeterJanssen
- Donateur

Naar Valence gereden (gisteren al).
-
paso
- Geregistreerd lid
Begin gemaakt om wat onderdelen uit een 1999 9-5 sedan te trekken . Lederen zetels, AS3, Koplampen, Grill, achterlichten Weet niet of ik er meer uit trek. Hij gaat naar de brandweer om op te oefenen.
-
Alex 9-5
- Donateur (4x)

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
Die paarse verlengde 99(?), Is super gaaf.

-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
20 m2 graszoden gehaald. Ging precies, maar wel een beetje zwaar.
-
automobilia
- Geregistreerd lid
Beetje flauw...........maar naar me werk gereden en dat was weer een genot!
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Voor het Saab Car Musem Festival 'even' op en neer naar Zweden geweest. Genieten!
-
jor[D]1
- Geregistreerd lid
Niet vandaag, maar maandag en gisteren eens lekker met de Saab naar Frankrijk en terug getourd.
Kunnen concluderen dat de auto toch wel erg fijn rijdt met een bilstein B8 dempers en eibach veren, echter dat een kasseienstrook geen goed plan is.
Onderweg helaas maar 2 saabs gezien. Een hele nette 9-3OG coupe en een 9-3NG cabrio in Frankrijk. Overigens stopte de lokale bromfiets jeugd in Thuin wel even om elkaar attent te maken op de geparkeerde saab.
Onderweg een aantal scheepsliften bekeken, toch wel erg indrukwekkend om ze in het echt te zien.

Kunnen concluderen dat de auto toch wel erg fijn rijdt met een bilstein B8 dempers en eibach veren, echter dat een kasseienstrook geen goed plan is.
Onderweg helaas maar 2 saabs gezien. Een hele nette 9-3OG coupe en een 9-3NG cabrio in Frankrijk. Overigens stopte de lokale bromfiets jeugd in Thuin wel even om elkaar attent te maken op de geparkeerde saab.
Onderweg een aantal scheepsliften bekeken, toch wel erg indrukwekkend om ze in het echt te zien.

-
voodoo
- Geregistreerd lid
Die onderste scheepslift heb ik ook een foto van met een vervoermiddel, niet zijnde een Saab, erop, inderdaad een indrukwekkend ding.
Heb je ook de schattige kleine liftjes gezien die door deze grote zijn vervangen?
Heb je ook de schattige kleine liftjes gezien die door deze grote zijn vervangen?
-
gj900
- Donateur (9x)

Het Saabje mocht vandaag op bezoek bij het event "Wheels & Weißwurst" bij BMW Classics in München. De "portier" bij de ingang wilde eerst niet geloven dat de 900 al 30 jaar is
Heerlijk ontspannen event met klassiekers van vele merken. Bij binnenkomst gelijk een leuk complimentje van een groepje dat om een Ferrari stond: "wow, was für ein geiler Sound"

-
Luud
- Donateur (8x)

Met de 95 v4 de oldtimerparade in Geleen bezocht. Buiten een 9.3 cabrio geen andere Saabs gespot
Uiteraard wel heel veel andere leuke klassiekers en oldtimers.