martinphili schreef: ↑zo 29 mei, 2022 9:31
Het zijn er nogal wat maar dat komt ook omdat ik van de parade van iedere auto twee foto's gemaakt heb. Die foto's zijn niet ontzettend spectaculair maar misschien zijn ze wel leuk voor de belanghebbende. Je moet er dus even voor doorscrollen.
Hier:
https://www.flickr.com/photos/126181696 ... 0299336974
staan ze
Veel dank, Martin! Naast alle andere prachtige foto's draagt zo'n foto van je eigen auto op Circuit Zandvoort erg bij aan de mooie herinnering! Ik had speciaal voor de parade de, zoals de Amerikanen ze noemen, Parade Covers gemonteerd
(wat een "gepruts" is dat toch).
Daarnaast veel dank aan de organisatie! Ook ik had mij op het laatste moment aangemeld, maar ik werd nog zeer hartelijk ontvangen. De informatievoorziening was erg sterk; ik had beter moeten luisteren naar het advies om je te beschermen middels een Saab petje.

Ik ben nog wat meer één geworden met het uiterlijk van mijn cabrio die dag....
Een brave bezoeker
Indrukwekkend gezicht.
Staat mooi in een caab, en is daar misschien ook logischerwijs nog beter op zijn plaats dan in een coupe.
Deze 'Jaag' ik volgende keer graag over het circuit
En dan met deze naar huis
En dit blijft hoog op mijn to-own-list.
reiernumans schreef: ↑zo 29 mei, 2022 13:48
Het lijkt zelfs een beetje alsof ik 'm gewassen had voor ik naar Zandvoort ging!
Hier niet

Tijdens de parade dacht ik: "pfoe, Reier's auto zal zich wel meer thuis voelen op het circuit."
Edit: ik zie dat "geh*annes-*" op het forum automatisch gewijzigd wordt naar "gepruts". Geinig modereerwerk