Hydraulische cilinder cabriokap zelf reviseren?

1978-1993
Plaats reactie
F.J.1986
Geregistreerd lid

Hydraulische cilinder cabriokap zelf reviseren?

Bericht door F.J.1986 » wo 30 mar, 2022 15:01

Dag Saabers,

Vandaag het elektrische raam mechanisme en de hydraulische cilinder van de cabriokap uit de auto gehaald voor inspectie en de nodige revisie.
Helaas lekt 1 van de cilinders en vroeg ik mij af of iemand ook zelf eens een cilinder heeft gereviseerd.

Afbeelding

Groet,
Floris

Revisie cilinders
Geregistreerd lid

Re: Hydraulische cilinder cabriokap zelf reviseren?

Bericht door Revisie cilinders » do 21 apr, 2022 23:08

Ik weet niet of u het kan maar ik kan de cilinders voor u reviseren met vriendelijke groet Evert van Peperstraten 06 15114567

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » vr 22 apr, 2022 9:00

Zit je om werk verlegen of zo?

Laat anders gewoon met afbeeldingen zien wat er bij komt kijken en waarom je dit zelf niet zou kunnen.

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » vr 22 apr, 2022 9:57

@Tanisha hij koopt /ruilt oude cylinders in, reviseert deze en verkoopt ze weer Dat is zijn business (ook actief op FB)

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » vr 22 apr, 2022 10:07

Ja dat was na de vele herhaling wel duidelijk

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » vr 22 apr, 2022 13:50

Dat vele aanbieden is gewoon irritant en voegt mijn inziens weinig toe aan het forum.

Een uitleg met foto's zou veel meer toevoegen er zullen dan mensen zijn die het zelf gaan proberen maar je zal ook veel vertrouwen geven en klanten er aan over houden in ieder geval meer dan dat je er nu aan over gaat houden.
Je doet dan in ieder geval actief mee aan dit forum en het levert je klandizie op het mes snijdt dan aan 2 kanten zo als je het nu doet is het een kwestie van tijd voor je berichten verwijderd gaan worden.

Revisie cilinders
Geregistreerd lid

Bericht door Revisie cilinders » di 27 feb, 2024 20:45

Hallo

Was niet mijn bedoeling om irritant te zijn maar, om collega cabrio rijders te helpen om voor een nette prijs hun cilinders in orde te brengen, inmiddels al vele Saab rijders geholpen maar om een revisie netjes te doen is wel wat ervaring en apparatuur nodig.
Heb inmiddels al vele cilinders gezien die gerepareerd zijn en na korte tijd weer lekken en dan is het helaas vaak niet meer reviseerbaar.

Ik wens een ieder veel plezier met zijn of haar cabrio.

Met vriendelijke groet
Evert van Peperstraten

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » do 29 feb, 2024 10:08

heey

je kan wel schieten op iemand die een werk goed doet, gaan we tevens schieten op iemand die bij bijna alledaags foto's plaatst en of dingen te koop ziet
of op iemand die 100 pagina's plaatst van zen eigen auto, en dingen verteld die al 100x op het forum staan (heeft dat dan meerwaarde ? )
of nog zoiets: de vele PR mannen voor een bepaald bedrijf, het lijkt wel of ze er zelf beter van worden
de frustratie ligt veel bij jezelf,
maar neem eens de moeite om te gaan kijken hoe en wat er gebeurt (heb ik gedaan )
gewoon bericht gestuurd met de vraag of mijn koffie daar nog stond en ja hoor
ik noem revisie hier wel een beetje ongepast soms zijn het compleet nieuwe gemaakt door en met eigen fabricage materiaal, tevens materialen beter dan wat het eerder was

het is een forum en ieder mag en kan het wiel uitvinden respect voor dit is wel aan ieders belang

mvg werner

ps: Evert heeft de cylinders van mijn cabrio gedaan ben er nog steeds blij mee, en nog heb ik geen aandelen

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » do 29 feb, 2024 16:32

Zijn we nou op hele ouwe meuk aan het reageren, of heb ik iets gemist?

Plaats reactie