Saabmeet op vliegveld Arnemuiden woensdag 27 sept 2023
-
Sonab
- Donateur (4x)

-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Ik had hier ook wat foto`s gezet: https://www.jouwkeuken.nl/meet-saab-mid ... d-2012.php
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Volgens mij wel. Ik heb ze ook niet allemaal meer, dus ik weet het niet zeker.Sonab schreef: ↑vr 15 apr, 2022 8:34Nog wat plaatjes om jullie lekker te maken![]()
(zijn deze ook van jou, Knientje?)
Als ze van mij zijn, moeten ze terug te vinden zijn in de topics van de eerdere meetings. En door mij geplaatst.
Google afbeeldingen biedt vast uitkomst...
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Vandaag een rondje Goes gedaan [Goesroute van Arne] en dus ook langs het vliegveld gekomen en voor mogen proeven. Nog meer zin dus in woensdag 
-
Larscatsman
- Geregistreerd lid
Ik ben ook aanwezig met mijn 93 og
-
DV 9-3
- Donateur

Wat ‘n bijzonder aanbod! Leuk! MVE en ik komen laagvliegend, met de MCY T5 Viggen Cabrio en de MCY Viggen coupé. Waarschijnlijk halen we 18:00 niet, want werkdag, spits en 200Km randstad. (Naja, dan zal ‘t bij nader inzien met dat laagvliegen ook wel meevallen… op de heenweg althans…
)
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Ik hou me aanbevolen.ghulst schreef:En een rondje, dat lijkt me best eens leuk. Nog nooit in zo’n klein vliegtuig gezeten.
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Als het kan/mag ga ik mee, voor de volle 100%, zo'n kans laat ik niet liggen, fantastische ervaring en Born From Jets, I'm inN2024 schreef: ↑za 16 apr, 2022 14:00Hopen op mooi weer nu!
Ik hoor het wel als er nog iemand een rondje mee wilt in de Cessna. Nassim de Jong vloog was er de vorige keren ook bij. Hij is ook present met zijn Piper Tripacer.
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Nog even de SAAB goed op punt krijgen zodat hij goed voor de dag komt woensdag .... De weersvoorspellingen zijn goed dus ik neem mijn camera mee voor mooie plaatjes van de SAAB's
Bring it on

Bring it on
-
N2024
- Geregistreerd lid
Mooie platen van de ABM zijn ook welkom