Saabmeet op vliegveld Arnemuiden woensdag 27 sept 2023
-
N2024
- Geregistreerd lid
Saabmeet 27 september 2023 Vliegveld Midden Zeeland
Net als vorige keren willen we op Woensdag avond 27 september 2023 as. weer een Saabmeet organiseren hier op het vliegveld in Arnemuiden. Aanvang 18:00u. Opzet more or less hetzelfde als vorige keren. Alleen dachten we dat het leuk zou zijn als we met zijn allen wat mee nemen zodat we een bbq of zo samen kunnen doen. We hebben een prachtig restaurant hoor, daar niet van. Dus wie daar wilt eten prima.
Hier onder linkjes van vorige keren;
meet-saab-midden-zeeland-2012
meet-saab-midden-zeeland-2013
https://flying-dutchman-rudy.blogspot.c ... eland.html
Deelnemers:
N2024 (met de PH-ABM)
Nassim de Jong (met zijn nieuwe Grumman)
Fred64
Werli
Evo ovb
Sonab ovb
Hier onder linkjes van vorige keren;
meet-saab-midden-zeeland-2012
meet-saab-midden-zeeland-2013
https://flying-dutchman-rudy.blogspot.c ... eland.html
Deelnemers:
N2024 (met de PH-ABM)
Nassim de Jong (met zijn nieuwe Grumman)
Fred64
Werli
Evo ovb
Sonab ovb
-
MVE
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Klinkt leuk, gave locatie ook… Zet mij er maar bij. 
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Vyv staat er bij, onder voorbehoud (is werkdag voor mij).
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Ik ga het proberen.
Ik heb de tijd gereserveerd in mijn agenda. Kan het nog niet 100% beloven, maar ik doe mijn best. 
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Ik probeer er ook te zijn. Maar ook onder voorbehoud (werk).
-
evo
- Donateur (2x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Alweer een poosje geleden dat ik daar gevlogen heb. Goede reden om weer langs te komen! Ik weet niet of ik 1800 haal, maar zet mij er maar bij!
-
DV 9-3
- Donateur

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Ik ook!ghulst schreef: ↑di 29 mar, 2022 12:24Ik ga het proberen.Ik heb de tijd gereserveerd in mijn agenda. Kan het nog niet 100% beloven, maar ik doe mijn best.
![]()
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Mijn zoon Matthias gaat ook proberen erbij te zijn met z'n 9-3og cabrio
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Maar wat ga je dan meenemen?DV 9-3 schreef: Ik ook!
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Oh, dan moeten we even een rondje vergelijken. 
-
AlbertR
- Donateur (2x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland
Ik ga proberen erbij te zijn maar geef geen garantie ivm werk 