Saabmeet op vliegveld Arnemuiden woensdag 27 sept 2023

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid

Saabmeet 27 september 2023 Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door N2024 » ma 28 mar, 2022 20:44

Net als vorige keren willen we op Woensdag avond 27 september 2023 as. weer een Saabmeet organiseren hier op het vliegveld in Arnemuiden. Aanvang 18:00u. Opzet more or less hetzelfde als vorige keren. Alleen dachten we dat het leuk zou zijn als we met zijn allen wat mee nemen zodat we een bbq of zo samen kunnen doen. We hebben een prachtig restaurant hoor, daar niet van. Dus wie daar wilt eten prima.

Hier onder linkjes van vorige keren;

meet-saab-midden-zeeland-2012

meet-saab-midden-zeeland-2013

https://flying-dutchman-rudy.blogspot.c ... eland.html

Deelnemers:

N2024 (met de PH-ABM)
Nassim de Jong (met zijn nieuwe Grumman)
Fred64
Werli
Evo ovb
Sonab ovb

Gebruikersavatar
MVE
Geregistreerd lid

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door MVE » ma 28 mar, 2022 20:58

Klinkt leuk, gave locatie ook… Zet mij er maar bij. :)

Gebruikersavatar
N2024
Geregistreerd lid

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door N2024 » ma 28 mar, 2022 21:20

Done

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door Sonab » ma 28 mar, 2022 21:22

Yes, zin in!

Gebruikersavatar
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door Vyv » di 29 mar, 2022 11:29

Vyv staat er bij, onder voorbehoud (is werkdag voor mij).

Gebruikersavatar
ghulst
Geregistreerd lid

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door ghulst » di 29 mar, 2022 12:24

Ik ga het proberen. :) Ik heb de tijd gereserveerd in mijn agenda. Kan het nog niet 100% beloven, maar ik doe mijn best. ;)

Gebruikersavatar
harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door harolddevries » di 29 mar, 2022 12:25

Ik probeer er ook te zijn. Maar ook onder voorbehoud (werk).

Gebruikersavatar
evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door evo » di 29 mar, 2022 13:08

Alweer een poosje geleden dat ik daar gevlogen heb. Goede reden om weer langs te komen! Ik weet niet of ik 1800 haal, maar zet mij er maar bij!

Gebruikersavatar
DV 9-3
Donateur
Donateur

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door DV 9-3 » di 29 mar, 2022 14:46

ghulst schreef:
di 29 mar, 2022 12:24
Ik ga het proberen. :) Ik heb de tijd gereserveerd in mijn agenda. Kan het nog niet 100% beloven, maar ik doe mijn best. ;)
Ik ook!

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door Sonab » di 29 mar, 2022 19:41

Mijn zoon Matthias gaat ook proberen erbij te zijn met z'n 9-3og cabrio

Gebruikersavatar
ghulst
Geregistreerd lid

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door ghulst » di 29 mar, 2022 19:49

DV 9-3 schreef: Ik ook!
Maar wat ga je dan meenemen? ;)

Gebruikersavatar
DV 9-3
Donateur
Donateur

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door DV 9-3 » di 29 mar, 2022 19:53

Ik dènk de MCY Viggen..

Gebruikersavatar
ghulst
Geregistreerd lid

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door ghulst » di 29 mar, 2022 19:57

Oh, dan moeten we even een rondje vergelijken. ;)

Gebruikersavatar
DV 9-3
Donateur
Donateur

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door DV 9-3 » di 29 mar, 2022 20:07

Shit...😂

Gebruikersavatar
AlbertR
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Bericht door AlbertR » di 29 mar, 2022 20:30

Ik ga proberen erbij te zijn maar geef geen garantie ivm werk 😉

Plaats reactie