Auto('s) waarvan je spijt hebt dat je die ooit verkocht hebt...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Auto('s) waarvan je spijt hebt dat je die ooit verkocht hebt...

Bericht door lars » zo 22 dec, 2019 10:50

De saab's, die ik uiteindelijk liever (langer) had gehouden zijn
"Lars" (Mijn toenmalige ruby red, 900 S) en mijn 900NG Cabrio Turbo Le mans blauw.

Van de 900S zag ik toevallig dat die nog gekoesterd wordt door Roel95 (waarvoor dank :D ).
De 900NG Cabrio werd enige tijd geleden voor onderdelen aangeboden voor onderdelen op schadeautos.nl :(

Grts,

René

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 22 dec, 2019 14:40

Zat vanochtend op Mp te struinen, tjonge ik kan er wel tig toevoegen
Wat die simpele dingen nu al kosten, bijvoorbeeld VW variant, renaultje 4 en ga maar door, daar vragen ze nog meer voor dan voor een 900T16S :shock:

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » ma 27 dec, 2021 20:10

Ik kwam op dit topic door Ewout's herinneringen. Alle pagina's gelezen te hebben denk ik dat een passende ondertitel zou zijn; "en waarbij je nog meer spijt hebt van de auto die je ervoor teruggekocht hebt"

In die categorie heb ik er ook nog wel een. Had als begin twintiger een BMW Coupé, lekkere 6 cilinder, M5 velgen en halfleder interieur, dat met z'n ruitjespatroon heerlijk retro was. Koning te rijk op die leeftijd. Verkocht omdat ik vond dat ik me wat volwassener moest gedragen dus een dodelijk saaie Golf 1.4 gekocht. Spijt van de verkoop én spijt van de aankoop waarvoor hij weg ging. Mede omdat ik hem twee weken na verkoop zo geparkeerd zag staan voor m'n huis terwijl hij in perfecte staat was.

Afbeelding

De Golf heeft het een aantal maanden volhouden (of ik eigenlijk met de Golf) daarna is een aubergine kleurige BMW Coupé 328i voor in de plaats gekomen. Dikke pooier bak was zeg, zou ik nu (waarschijnlijk) ook niet meer kopen...

rutgerreinier
Donateur
Donateur

Bericht door rutgerreinier » ma 27 dec, 2021 20:51

daniel 9-3 schreef:
za 05 okt, 2019 10:38
Dat zijn fantastische auto’s.
Ik heb zelf een Clio 1.8 16v Ik vond het super mooie karts. Helemaal de Clio 1.8 met biltstein onderstel en een devil RvS uitlaat van voor tot achter.
Zo’n Clio 16v heb ik ook gehad. Wat een wagen was dat. Een witte. Open luchtfilter en sebring er onder. 190 op de autobahn, deuren voelde je gewoon bewegen. Die 5 turbo was op de eerste meters sneller dan zijn opvolger Clio, maar daarna was de Clio sneller.
Heerlijk al die metertjes, kuipstoeltjes, brede spatschermen.

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » ma 27 dec, 2021 20:54

Suzuki Samurai Metal-top. Had ik nooit weg moeten doen. In 2000 (01?) ingeruild voor een nieuwe Mercedes C-klasse. Wat een ellende die auto. Eerste motor begaf het na 5000 km, de tweede motor 3000 km verderop. Pas de 3e motor was goed. Maar ik heb de Mercedes na een paar jaar ingeruild voor een 9-3 TiD.

Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Gårdarket » di 28 dec, 2021 2:09

Leuk topic om zo te lezen. Zelf heb ik eigenlijk geen auto's waarvan ik spijt heb dat ik ze ooit verkocht hebt.
Als er een topic komt met "Auto's waarvan je spijt hebt dat je die ooit gekocht hebt, dan doe ik ook mee. Dat zijn er namelijk wel een paar :mrgreen:

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » di 28 dec, 2021 10:35

Of gedemonteerd

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » di 28 dec, 2021 10:51

Mijn eerste Saab, een grijze 2-deurs uit 1982 op Soccerballs.

Destijds (2000 geloof ik) naar de sloop gebracht omdat mijn studentenbudget ontoereikend was om hem door de APK te krijgen. Achteraf natuurlijk veel te goed om te slopen, maar ja. Tjonge, wat reed die auto fijn.

Zowaar een echte digitale foto, gemaakt op een Sony digitale camera waar een floppy in moest :lol:

Afbeelding

J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Bericht door J.vandermeulen » di 28 dec, 2021 11:18

https://images.app.goo.gl/XEC4CUKx92Nv9kqz8
Ik was helemaal klaar met deze auto vooral vanwege kritiek van een bepaald persoon. Na 6 maanden was deze snuiter ontslagen maar had ik de evo al weggedaan. Achteraf doodzonde maar de 9-3X doet qua vermogen en awd systeem voor mijn gevoel niet veel onder.

Efraim
Geregistreerd lid

Bericht door Efraim » di 28 dec, 2021 11:20

Dat is een mooie 9!

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » di 28 dec, 2021 11:25

J.vandermeulen schreef:
di 28 dec, 2021 11:18
https://images.app.goo.gl/XEC4CUKx92Nv9kqz8
Ik was helemaal klaar met deze auto vooral vanwege kritiek van een bepaald persoon. Na 6 maanden was deze snuiter ontslagen maar had ik de evo al weggedaan. Achteraf doodzonde maar de 9-3X doet qua vermogen en awd systeem voor mijn gevoel niet veel onder.
Ik weet wat je bedoelt, zo’n vrouw heb ik ook gehad. Overigens heb ik de auto nog……

lol

J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Bericht door J.vandermeulen » di 28 dec, 2021 12:01

Ik weet wat je bedoelt, zo’n vrouw heb ik ook gehad. Overigens heb ik de auto nog……
Beste Ronald, het was een man dus het zit iets anders dan jij interpreteerde.
Overigens keek mevrouw Van der Meulen ook wel op toen ik met dat “vliegtuig” thuis kwam en heeft zij er slechts 1x in gereden (en werd toen prompt aangehouden).

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » di 28 dec, 2021 12:06

Was ook maar een grapje hoor, wellicht was het “lol” toch iets te klein geschreven :-).

J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Bericht door J.vandermeulen » di 28 dec, 2021 14:04

Orphy schreef:
di 28 dec, 2021 12:06
Was ook maar een grapje hoor, wellicht was het “lol” toch iets te klein geschreven :-).
Ik had het wel als een grap van jou gedetecteerd. Mijn reactie was ook als zodanig bedoeld. :)

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » di 28 dec, 2021 14:07

Gelukkig:-)

Plaats reactie