vergeet het gejammer over zijn banden niet. Vaak gevolgd door het rijden van de snelste rondeturbopilot schreef: ↑ma 20 dec, 2021 10:19Overigens als je alle boord radio van Hammie op een rijtje zet:
1 hij gebruikt het om de wedstrijd te beïnvloeden.
Max Verstappen
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Max Verstappen
-
ReinO
- Donateur (2x)

Je kan je respect en goede imago in 1 jaar verknallen: 'vertrouwen komt te voet en vertrekt per paard ' of zoiets.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

met 300+ km/uReinO schreef: ↑ma 20 dec, 2021 13:43vertrekt per paard
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ik kan het niet meer terugvinden, maar misschien heeft iemand hier een beter geheugen dan ik (... is wel waarschijnlijk...)
Masi gaf tijdens/na de GP van de Eifel in 2020 aan dat: 'any cars that overtake the SC' betekent dat voor hem: 'all cars'. En hij zou dus in Abu Dhabi van zijn eigen regel zijn afgeweken.
Maar... er staat me iets bij dat hij eenzelfde actie als de laatste race (alleen de auto's tussen #1 en #2 weghalen) dit seizoen een keer eerder heeft gedaan! Ik kan alleen niet meer terugvinden wanneer en waar dat was. Of... mijn geheugen laat me in de steek en is die actie nooit gebeurd.
Wie weet meer?
M.
Masi gaf tijdens/na de GP van de Eifel in 2020 aan dat: 'any cars that overtake the SC' betekent dat voor hem: 'all cars'. En hij zou dus in Abu Dhabi van zijn eigen regel zijn afgeweken.
Maar... er staat me iets bij dat hij eenzelfde actie als de laatste race (alleen de auto's tussen #1 en #2 weghalen) dit seizoen een keer eerder heeft gedaan! Ik kan alleen niet meer terugvinden wanneer en waar dat was. Of... mijn geheugen laat me in de steek en is die actie nooit gebeurd.
Wie weet meer?
M.
-
KeesB
- Geregistreerd lid
Hammie is helemaal niet meer gewend om tegenstand te hebben en is de ophemelaars gaan geloven dat hij helemaal fantastisch is en niet dat het ook voor een groot deel aan de auto ligt.
Toen vorig jaar, bij die ene race dat Russel mocht instappen, hij ook gewoon vooraan reed en de race had kunnen winnen hebben ze er bij Mercedes alles aan gedaan om dat te voorkomen......
Toen vorig jaar, bij die ene race dat Russel mocht instappen, hij ook gewoon vooraan reed en de race had kunnen winnen hebben ze er bij Mercedes alles aan gedaan om dat te voorkomen......
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Met het gedwongen vertrek van Masi heeft Mercedes uiteindelijk toch zijn zin gekregen. De FIA is uiteindelijk toch gezwicht voor het negatieve geluid van Mercedes en Toto in het bijzonder.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Zielig , ik hoop toch zo dat die RB goed is en Max hem alle hoeken van het circuit laat zien
-
ReinO
- Donateur (2x)

En Mercedes verknalt voor het seizoen nogmaals zijn imago. Volgens mij heeft dat te maken met
dat er op Toto geen controle is zoals bij normale bedrijven. Geen mededirectie, rvc of wat an ook.
Deze man is een dictator geworden die alleen nog naar zichzelf kijkt en de mensen die net zo
denken als hij.
Sportief verliezen doet hij alleen als het echt even moet en is daarna weer zijn verongelijkte zelf.
Kom op Max: voor jou kijken we wel weer massaal F1.
dat er op Toto geen controle is zoals bij normale bedrijven. Geen mededirectie, rvc of wat an ook.
Deze man is een dictator geworden die alleen nog naar zichzelf kijkt en de mensen die net zo
denken als hij.
Sportief verliezen doet hij alleen als het echt even moet en is daarna weer zijn verongelijkte zelf.
Kom op Max: voor jou kijken we wel weer massaal F1.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Het klinkt alsof je ernaast zat.... 
Het waren er trouwens geen 80 maar 147
Bron: https://www.nu.nl/formule-1/6185907/ver ... -auto.html
Het waren er trouwens geen 80 maar 147
Bron: https://www.nu.nl/formule-1/6185907/ver ... -auto.html
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Max is bij de eerste race in Behrein begonnen op een tweede plek en ligt na een aantal
vergeefse inhaalpogingen nog steeds tweede. Ben erg benieuwd hoe de strijd met
Charles Leclerc gaat aflopen.
vergeefse inhaalpogingen nog steeds tweede. Ben erg benieuwd hoe de strijd met
Charles Leclerc gaat aflopen.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Los van Max' pech: niet onder de indruk van Viaplay. Liep meerdere keren vast. Commentaar zonder Olav Mol is geen echte F1 (OM heeft zijn app nog niet helemaal op orde). Nieuwe commentatoren roepen ook maar wat. Zien ook inhaalacties over het hoofd (wat OM verweten werd...).
De nieuwe regels laten nog niet echt vuurwerk zien. Nog steeds is (te) veel afhankelijk van de bandentactiek. En, Pirelli is geweldig door het ijs gezakt: hun bandenwisse-lvoorspelling (window) kon binnen 11 ronden het raam uit!
Kortom, het is net als met Saabs: vroeger was het beter.
Over LeClerc: ik gun het hem wel. MV en hij zijn tegenstanders sinds ze hele kleine jongens waren. Afwisselend even goed. Daarom is het goed dat LeClerc nu wint. Zolang dat Britse aandachtsorgel maar niet de zoveelste titel wint. Iedereen behalve hij.
De nieuwe regels laten nog niet echt vuurwerk zien. Nog steeds is (te) veel afhankelijk van de bandentactiek. En, Pirelli is geweldig door het ijs gezakt: hun bandenwisse-lvoorspelling (window) kon binnen 11 ronden het raam uit!
Kortom, het is net als met Saabs: vroeger was het beter.
Over LeClerc: ik gun het hem wel. MV en hij zijn tegenstanders sinds ze hele kleine jongens waren. Afwisselend even goed. Daarom is het goed dat LeClerc nu wint. Zolang dat Britse aandachtsorgel maar niet de zoveelste titel wint. Iedereen behalve hij.