Ik meld me met het resultaat
Saab 9-3 cabrio van Sonab (wat is dagwaarde)
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Saab 9-3 cabrio van Sonab
Hm, ik geef me nog niet gewonnen. Heb het bestudeerd. Het is puur mechanisch met een contactstrip als veer. Je kunt er alleen lastig bij (klein, in plastic gepakt). Met enig buig en trekwerk moeten die contactjes toch werkend kunnen gaan zijn
-
Sonab
- Donateur (4x)

Enfin, t is echt een slecht ontwerp eigenlijk.
In plaats van dat de veer 99,9 % van de tijd ontspannen is (als het klepje dicht zit), is hij altijd onder spanning, behalve die paar minuten in de twintig jaar autoleven dat het kastje open staat. Dat lubbert natuurlijk wel uit op den duur.

Het nodige aan gefrunnikt, hergemonteerd, weer gebogen etc. En eindelijk werkt het zoals het moet.

Zou hij nu ook netjes uitgaan?
Anders is het binnenkort: accu leeg... Mobiel met camera aan in het kastje en filmen maar... ja wel. Hij gaat ook uit.
Voor zolang het werkt
Waar het om te doen was, er zit een andere telefoonhouder gemonteerd die praktischer is met bijrijders voorin.

Mis nu alleen nog een blinde knop, voor de scherpe waarnemers... (en een stofzuigbeurt
)
In plaats van dat de veer 99,9 % van de tijd ontspannen is (als het klepje dicht zit), is hij altijd onder spanning, behalve die paar minuten in de twintig jaar autoleven dat het kastje open staat. Dat lubbert natuurlijk wel uit op den duur.

Het nodige aan gefrunnikt, hergemonteerd, weer gebogen etc. En eindelijk werkt het zoals het moet.

Zou hij nu ook netjes uitgaan?
Voor zolang het werkt
Waar het om te doen was, er zit een andere telefoonhouder gemonteerd die praktischer is met bijrijders voorin.

Mis nu alleen nog een blinde knop, voor de scherpe waarnemers... (en een stofzuigbeurt
-
beekemm
- Geregistreerd lid
en een ander brillen doosje, Hans staat niet zo bij Saab

-
Sonab
- Donateur (4x)

Haha, das een goeie, ik heb nog wel ergens een zwarte denk ik
Knop zou welkom zijn, maar afhalen is wat verbusy schreef: ↑vr 03 dec, 2021 12:49Blinde knop heb ik wellicht nog wel voor je
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Ik denk dat ik weet waar die knop is, althans, ergens naar onderweg? 
-
Matti9
- Geregistreerd lid
Uh...en de broer van degene waar de telefoon houder naar onderweg is, heeft ook nog wel een 8-tal blinde knoppen op voorraad...dus roep maar, als er toch eentje in enveloppe verstuurd moet worden.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Boom!

Quick fix
Das al wat dichterbij bovendienMatti9 schreef: ↑vr 03 dec, 2021 17:46Uh...en de broer van degene waar de telefoon houder naar onderweg is, heeft ook nog wel een 8-tal blinde knoppen op voorraad...dus roep maar, als er toch eentje in enveloppe verstuurd moet worden.
-
busy
- Donateur (4x)

Enveloppe met postzegel is niet zo heel duur. Of wil je ook nog voor de blinde knop betalen…
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
En dan is de cirkel rond want heb de oude houder van Arnout voor jou gekocht. Only fitting als jij dan een loze knop zijn kant op stuurtMatti9 schreef: ↑vr 03 dec, 2021 17:46Uh...en de broer van degene waar de telefoon houder naar onderweg is, heeft ook nog wel een 8-tal blinde knoppen op voorraad...dus roep maar, als er toch eentje in enveloppe verstuurd moet worden.
-
Matti9
- Geregistreerd lid
Ik zeg, kom maar op met de adres gegevens (in pb), dan gaat de enveloppe morgen met de post mee 
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
En ik zag op de app al weer een plaatje van een enveloppe met jouw adres erop, dus onderweg