Wat zie ik nu??

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 31 dec, 2006 15:20

tuftuf schreef:Denk ook niet dat verde900 het volvo-forum bedoelde :wink:
Ik denk ook niet dat ik hem (nog) serieus neem...

Sander

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 31 dec, 2006 15:22

Sander schreef:
tuftuf schreef:
Sander schreef:Vraag me nu toch af hoe ik het Volvo-forum kan sluiten... :shock:
PM aan de gebruiker volvo-forum die hier actief is? :shock:
Ik denk niet dat hij op verde900's argumenten zal in gaan...
:shock: Nee?

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 31 dec, 2006 15:40

Waar bemoeien jullie je mee joh?! Gaat je toch niks aan wat iemand voor wagenpark wil hebben!? Laat lekker!

Iemand stelt een vraag op een ander forum en wordt hier daarover afgezeken... :? Tjonge zeg, iemand zo in de gaten houden, dan heb je écht niks beters te doen...

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 31 dec, 2006 15:42

Ik vond zijn post op het volvo forum wel interresant, omdat het zo haaks staat t.o.v. wat hij hier (regelmatig) schrijft.

En het leek me leerzaam om dat met jullie te delen.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 31 dec, 2006 15:49

Interessant? Leerzaam? Kom op zeg, je bent gewoon aan het jennen...
Nou nou wat een lol :roll: Zeker een kinderachtig soort humor van volwassen kerels die ik niet begrijp.

Maar have fun hoor, ik voel me verder ook niet geroepen om de "verdediging" op me te nemen ofzo... Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 31 dec, 2006 15:50

Margreet schreef:Waar bemoeien jullie je mee joh?! Gaat je toch niks aan wat iemand voor wagenpark wil hebben!? Laat lekker!

Iemand stelt een vraag op een ander forum en wordt hier daarover afgezeken... :? Tjonge zeg, iemand zo in de gaten houden, dan heb je écht niks beters te doen...
Margreet, David Joost heeft nogal een 'naam'op het forum, waardoor dit soort dingen dan extra interessant worden :wink:
Er zijn in het verleden nogal wat aanvaringen geweest met David Joost over diverse onderwerpen, daarom is het grappig om te lezen dat hij zich ook op het Volvo-forum heeft aangemeld :lol:.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 31 dec, 2006 15:56

Ok. Beetje plagen moet kunnen... Moet je ook wel tegen kunnen vind ik, zeker als je het zelf ook doet.
Maar je kunt het toch ook op een leuke, minder stekelige manier doen over en weer?

Dit neigt naar mijn mening meer naar pesten dan naar plagen hoor en dat lijkt me toch niet nodig.

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 31 dec, 2006 15:57

Margreet schreef:Interessant? Leerzaam? Kom op zeg, je bent gewoon aan het jennen...
Nou nou wat een lol :roll: Zeker een kinderachtig soort humor van volwassen kerels die ik niet begrijp.

Maar have fun hoor, ik voel me verder ook niet geroepen om de "verdediging" op me te nemen ofzo... Afbeelding
Hè hè... eindelijk iemand die het ook zo ziet...

@Sjoerdk: hoe is ie aan die 'naam' gekomen denk je?? Zal vast niet gekomen zijn omdat iedereen vanaf het eerste moment over hem gevallen is?? Vast niet :?
Kom toch op zeg!

Sander

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 31 dec, 2006 15:58

Margreet schreef:Ok. Beetje plagen moet kunnen... Moet je ook wel tegen kunnen vind ik, zeker als je het zelf ook doet.
Maar je kunt het toch ook op een leuke, minder stekelige manier doen over en weer?

Dit neigt naar mijn mening meer naar pesten dan naar plagen hoor en dat lijkt me toch niet nodig.
Nou ja, je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk, echter heeft DJ het ook niet altijd op een leuke, minder stekelige manier gedaan, dan kun je natuurlijk zeggen: Wij als wijze mensen moeten het goede voorbeeld geven tja, dat is natuurlijk wel zo, alleen wordt het op den duur nogal vervelend als iemand het voor de zoveelste keer doet....
Wat dus eigenlijk het geval is, weet ik uit ervaring.... :roll:

tuftuf
Geregistreerd lid

Bericht door tuftuf » zo 31 dec, 2006 16:01

Jaja bijna 4000 leden en alleen DJ ziet kans zoveel reacties uit te lokken :shock:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 31 dec, 2006 16:01

Sander schreef:
Margreet schreef:Interessant? Leerzaam? Kom op zeg, je bent gewoon aan het jennen...

Hè hè... eindelijk iemand die het ook zo ziet...

@Sjoerdk: hoe is ie aan die 'naam' gekomen denk je?? Zal vast niet gekomen zijn omdat iedereen vanaf het eerste moment over hem gevallen is?? Vast niet :?
Kom toch op zeg!

Sander
Sorry Sander, maar daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat hij er zelf grotendeels voor heeft gezorgd, okee, wij hebben het natuurlijk ook wel een beetje uitgelokt, maar dat kwam vooral ook door zijn instelling.
Of je het hier mee eens bent, tja, dat is jou keuze. Feit blijft voor mij is dat ik zijn reacties me een beetje de neus uitkomen... Sorry dat ik dat hier zo openlijk zeg, maar kon het niet laten. :?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 31 dec, 2006 16:02

tuftuf schreef:Jaja bijna 4000 leden en alleen DJ ziet kans zoveel reacties uit te lokken :shock:
Waarvan er misschien nog geen 1000 echt actief zijn.... Je hebt een pb...

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 31 dec, 2006 16:04

Niemand verplicht je om er op in te gaan...
En als er geen reactie komt, dan is de "lol" er ook vlug vanaf en stopt het vanzelf. Zo werkt dat nou eenmaal.

Wees gewoon de wijste en haal je schouders op en klik een topic weg als het je niet aanstaat, volgens mij heb je dan stukken meer lol en veel minder ergernis!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 31 dec, 2006 16:08

Margreet schreef:Niemand verplicht je om er op in te gaan...
En als er geen reactie komt, dan is de "lol" er ook vlug vanaf en stopt het vanzelf. Zo werkt dat nou eenmaal.

Wees gewoon de wijste en haal je schouders op en klik een topic weg als het je niet aanstaat, volgens mij heb je dan stukken meer lol en veel minder ergernis!
Heb je helemaal gelijk in, ik heb geloof ik m'n frustratie naar DJ toe weer geuit :lol: :oops:

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » zo 31 dec, 2006 16:09

Margreet schreef:Wees gewoon de wijste en haal je schouders op en klik een topic weg als het je niet aanstaat, volgens mij heb je dan stukken meer lol en veel minder ergernis!
Daar hebben er helaas een aantal nog wel eens wat moeite mee.
Je hebt gelijk, het is een ontzettende non-discussie. Iedereen moet lekker weten waar hij of zij in rijdt. Toen ik jonger was filosofeerde ik ook tot in het oneindige wat de volgende auto van mijn vader moest worden. Dus ergens begrijp ik het ook nog wel een klein beetje.

Gesloten