LPG injector stuk
-
erik99
- Geregistreerd lid
LPG injector stuk
Hallo,
Van mijn Vialle LPG installatie is een injector stuk. En deze schijnt niet meer leverbaar te zijn. Er is wel een alternatief maar dan moet ik ze alle vier vervangen en dat kost me € 750,-
En dat vind ik wat duur, zeker omdat ik er een half jaar geleden ook al meer dan € 2000,- in geïnvesteerd heb.
Zijn er hier mensen die dat op een andere manier kunnen oplossen? Mijn garage wil niet met gebruikte onderdelen werken i.v.m. garantie en dat snap ik ook wel. Maar als het nog goede onderdelen zijn maakt mij dat niet uit.
Alle tips zijn welkom.
Van mijn Vialle LPG installatie is een injector stuk. En deze schijnt niet meer leverbaar te zijn. Er is wel een alternatief maar dan moet ik ze alle vier vervangen en dat kost me € 750,-
En dat vind ik wat duur, zeker omdat ik er een half jaar geleden ook al meer dan € 2000,- in geïnvesteerd heb.
Zijn er hier mensen die dat op een andere manier kunnen oplossen? Mijn garage wil niet met gebruikte onderdelen werken i.v.m. garantie en dat snap ik ook wel. Maar als het nog goede onderdelen zijn maakt mij dat niet uit.
Alle tips zijn welkom.
-
K0ENIE
- Geregistreerd lid
Re: LPG injector stuk
Er zijn 5 verschillende injectoren, aangegeven met een kleur. Deze kan je van elke auto op de sloop gebruiken. De saab heeft wit of bruin. Let wel op want je hebt licht en donkerbruin.
-
erik99
- Geregistreerd lid
Ok, dankjewel. Ik weet niet welke ik heb want de auto staat nog bij de garage. Maar ik zal kijken als ik hem weer terug heb.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Voor EUR 2000 had je zo goed als een complete gloednieuwe Vialle systeem inclusief installatie gehad (4-cilinder). Ik hoop niet dat je die EUR 2000 vorig jaar geïnvesteerd had in je LPG systeem?!?
Tweedehands onderdelen kunnen ook met garantie geleverd worden, afhankelijk van de leverancier.
En anders laat je het toch zonder garantie monteren?
Het is jouw auto, dus jij beslist wat er mee gebeurt.
Tweedehands onderdelen kunnen ook met garantie geleverd worden, afhankelijk van de leverancier.
En anders laat je het toch zonder garantie monteren?
Het is jouw auto, dus jij beslist wat er mee gebeurt.
-
erik99
- Geregistreerd lid
de 2000 was niet voor het LPG systeem. Ik ga nu kijken naar tweedehands injectoren.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
het zou kunnen dat ik er nog witte heb liggen
maar niet zeker
mvg werner
het zou kunnen dat ik er nog witte heb liggen
maar niet zeker
mvg werner
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Kees bellen, heeft bijna altijd een oplossing.
http://verdampere.nl/
http://verdampere.nl/
-
Tubbe
- Donateur (2x)

en anders heeft Romio van Diana autoservice ze zeker ook, hij monteert ze bij je op de oprit.