Orphy heeft een viggen!
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Orphy heeft een viggen!
Zo op het eerste gezicht ziet het ernaar uit dat de sprong in het diepe en alle investeringen tot het bezit van een schitterende Viggen hebben geleid. Lekker ook om een schuifdakje te hebben lijkt mij.
Wat voor 18" wielen wil je onder de blauwe schicht plaatsen? Enkel Hirsch heeft voor deze generatie die maat geleverd, toch? Of zelfs dat niet?
Wat voor 18" wielen wil je onder de blauwe schicht plaatsen? Enkel Hirsch heeft voor deze generatie die maat geleverd, toch? Of zelfs dat niet?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ja, het liefst Hirsch maar heb net ook een set nieuw opgeknapte originele viggen velgen op de kop getikt dus wellicht dat die eronder komen. Kan ik altijd nog op mn gemak naar Hirsch gaan zoeken.
-
Efraim
- Geregistreerd lid
De originele velgen zijn toch wel het mooist...
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ja, dat is wel een dingetje. Ben het met je eens dat ze bij een viggen horen maar ik vind ze zelf gewoon echt niet mooi.
Horen er wel bij natuurlijk maar ga denk ik toch op zoek naar 18” maar heeft geen haast.
Horen er wel bij natuurlijk maar ga denk ik toch op zoek naar 18” maar heeft geen haast.
-
caspar
- Donateur (5x)

gaaf. Had bij mijn gele exact hetzelfde. Terwijl ik het nu bij David heel erg mooi vind staan.
Ga je voor nieuw type Hirsch 6 spaaks of net Hirsch gegraveerd in spaak ? Mocht je twijfelen. Heb ook nog foto's van blauwe viggen met nieuw type hirsch 18 velg voor je.
Ga je voor nieuw type Hirsch 6 spaaks of net Hirsch gegraveerd in spaak ? Mocht je twijfelen. Heb ook nog foto's van blauwe viggen met nieuw type hirsch 18 velg voor je.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Liefs die met het logo op de velgrand, ik heb ooit eens begrepen dat zwakte in de spaak waar het logo in gegraveerd stond de reden was om het logo op de velgrand te zetten.
Niet dat Hirsch velgen daardoor sterk geworden zijn, het blijven kwetsbare velgen.
Niet dat Hirsch velgen daardoor sterk geworden zijn, het blijven kwetsbare velgen.
-
caspar
- Donateur (5x)

vind die ook het mooist.Orphy schreef: ↑ma 23 nov, 2020 16:45Liefs die met het logo op de velgrand, ik heb ooit eens begrepen dat zwakte in de spaak waar het logo in gegraveerd stond de reden was om het logo op de velgrand te zetten.
-
MVE
- Geregistreerd lid
Dat lees ik eigenlijk niet terug op het net van ervaringsdeskundigen, wel inderdaad dat die met de logo’s in de spaak zwak zijn. Die hebben ook een andere maat naafkap... Wie weet wat er nog meer veranderd is!Orphy schreef: ↑ma 23 nov, 2020 16:45Liefs die met het logo op de velgrand, ik heb ooit eens begrepen dat zwakte in de spaak waar het logo in gegraveerd stond de reden was om het logo op de velgrand te zetten.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet bekend ben met het net van ervaringsdeskundigen maar ik denk wel dat de Hirsch 6-Spoke een van de meest, zo niet de meest gelaste Saab velg is.
-
HanU
- Donateur

Heel leuk verhaal. Temeer dat ik er was toen de auto net was geleverd door je Belgische vrienden. Echt een mooie auto.
-
op
- Donateur (4x)

mooi!
Die hammerheads staan er erg mooi onder, lekker laten zitten
Die hammerheads staan er erg mooi onder, lekker laten zitten
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Leuk Ronald, ik had hem ook gespot idd. Mooie vangst. Ik zeg de originele Viggen wielen laten spuiten en monteren. Je moet er gewoon even aan wennen