De best verkochte Porsche in Europa is.....
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: De best verkochte Porsche in Europa is.....
Of geel. Of groen.
Hier word je toch hebberig van? En dan nu Bron / Broen kijken.

Hier word je toch hebberig van? En dan nu Bron / Broen kijken.

-
Henk-Jan
- Donateur

Had ik niet door. Zoals je zelf al aangeeft, denk ik dat een echt geïnteresseerde toch wel naar de dealer gaat of in ieder geval een belletje niet teveel moeite vindt. Wereldwijd zal de Porsche website op elk willekeurig moment ontelbaar veel auto's van meer dan een ton live in de configurator hebben, dus zou het onvoorstelbaar vinden als ze de middelen zou hebben via chat hierbij te helpen (of puur via AI/ML natuurlijk).Steve-O schreef: ↑wo 30 sep, 2020 11:13Tja, Henk-Jan dat was ook allemaal niet serieus bedoeld. Ik ging er vanuit dat dat er toch duimendik bovenop lag ...
Ik was gewoon nieuwsgierig naar de reactie en hoe ver men gaat als er al een configuratie van € 165.000 in het winkelmandje ligt. Had geen weet van dat "Porsche Exclusive".
Als ik werkelijk voor zo'n auto "in" zou zijn, ging ik gewoon langs een dealer en niet online bestellen.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Nee dat laatst is heel voorstelbaar. Elke configuratie die wordt gestart krijgt direct een uniek nummer toegekend, dat bij daadwerkelijke bestelling het ordernummer wordt. Chat-medewerkers kunnen dit ofwel live-volgen en begeleiden, dan wel terugzoeken om adequaat te kunnen reageren.