Deur speaker kabel LINKS gezocht

1993-2002
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rainer
Donateur
Donateur
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 dec, 2019 19:25
Regio: NL - Provincie Flevoland

Deur speaker kabel LINKS gezocht

Bericht door Rainer » vr 14 feb, 2020 21:50

Beste Saab rijders,

Ik ben met mijn audio bezig, alles heb ik aangesloten!
Behalve de linker voordeur speaker...
Bij het verwijderen van beide deurkappen zag ik dat er nog geen speaker ingezeten heeft, dus was kwestie van schuim weg halen, was al soort van voorgevormd.
Ook bij beide deuren lagen losse stekker.

Rechter deur: grijs + bruin/rood die heb ik gevolgd en ging onder de plastic kap van de dorpel richting onderkant stoel?
Wat ik heb gedaan is deze kabel bij bijrijderskastje doorgeknipt en verlengd naar de koffer bak via de dorpel (binnenkant), dus die heb ik gevonden en ligt klaar voor de versterker!

Linker deur: oranje/wit en geel/wit, maaaar nu komt het: Geen kabel te vinden met die kleuren onder het stuur/middenconsole/dorpel links?
Heb dit forum veel over radio aansluiten gezocht, lijkt wel een bekend probleem. IK kom er niet uit :(

Lees steds dat de deur speaker kabels naar midden console lopen, waarom loopt dan mijn rechter deurspeaker richting mijn passagiersstoel?
Zie wel een stekker onder mijn bestuurders stoel zitten maar kan het niet goed zien, is dat dan de plek... Of moet de stoel er dan uit?
Als iemand roept je moet onder je stoel de links deur speaker vinden dan de vraag hoe haal ik mijn stoel eruit (heb dat nog nooit gedaan)

Hoop dat er iemand is die meteen zegt van o ja ik weet waar je het moet zoeken, ik wordt er gek van alles ligt klaar behalve die ene laatste speaker.

Als alles aangesloten is zal ik een aantal foto`s delen hier.
Mijn 9de Saab: Saab 9-3 Sport Estate 1.8i - 2007 - Prins LPG - Z18XE - 400.000 Km`s :O:

Gebruikersavatar
sterkstromer
Donateur
Donateur
Berichten: 898
Lid geworden op: vr 02 mar, 2018 8:38
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: Deur speaker kabel LINKS gezocht

Bericht door sterkstromer » vr 14 feb, 2020 22:01

Volgens de schema's die ik kan vinden, loopt de aansluiting van de rechter deurspeaker eerst naar een connector bij de A-stijl aan de bestuurderskant. Welke route hij volgt, kan ik daar niet vinden. Maar als je naar achteren wil, kun je dus ook die ene connector aftappen voor links en rechts.
Saab 9-3 cabrio 2.0T SE 1998 (DionHPT Stage 1, SRB, dubbele stabi achter, AS3, SE-skirts, interieur design edition, trommelhuis van 900 NG, 9-5 Aero remmen, bekerhouder, spoiler) (2018 - heden)
Saab 900 Turbo "Silver Arrow" 1986 (2002-2004)

Gebruikersavatar
Rainer
Donateur
Donateur
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 dec, 2019 19:25
Regio: NL - Provincie Flevoland

Re: Deur speaker kabel LINKS gezocht

Bericht door Rainer » do 20 feb, 2020 14:07

Dank, na lang en goed zoeken uiteindelijk gevonden.
Moest bestuurders kant kap onder loshalen en zekering kast los, daarachter liep de kabelboom vanuit de deur naar binnen.
Met zaklamp en alles opzij schuiven uiteindelijk de 2 kabels gevonden.
Nu dit weekend alles aansluiten, dank sterkstromer voor uw bericht!!
Mijn 9de Saab: Saab 9-3 Sport Estate 1.8i - 2007 - Prins LPG - Z18XE - 400.000 Km`s :O:

Plaats reactie