
Inmiddels is onze rode Zweedse Ulrika al een volledig deel van het gezin geworden.
viewtopic.php?f=23&t=30554
Nadat we haar uit het lentezonnetje van Zweden hadden gelokt naar Nederland heeft ze langzaam maar zeker al haar schuchterheid achter zich gelaten.
Eerst hebben we haar ontdaan van een klein roestkleedje, en haar een mooie nieuwe rode jurk aangetrokken en haar verder opgetuigd met een origineel turbometertje.
viewtopic.php?f=8&t=163546&p=1816071&hi ... a#p1816071
En we hebben haar daarna wat gekieteld bij Dion met een Stage 1 op benzine. Daaruit kwam nog wat extra aandacht voor haar motorische kant bij kijken. Zo bleken de vacuümslangen niet helemaal oke te zijn, en ook de DI gaf twijfels. Inmiddels hebben we sinds september geen inhouden van de turbo meer bij warm weer..want er was geen warm weer meer



.