
En nu blijkt dat het een héle dure boem-krak was!! De unit (partnr 12776357) is dus NERGENS in NL meer te krijgen. Alle (ons bekende) NL leveranciers hebben het niet. Wel hebben een aantal flink meegedacht waar ze dan nog wel zouden kunnen zijn! Erg fijn dat soort hulp. In de US staan een paar units op ebay, waarbij de ene $900 kost (de biedingen gaan nog omhoog) en een andere de meeneemprijs van $1495 heeft. En dan natuurlijk nog shipping enzo. Potdomme, ik baal echt enorm. Het water gutst nu naar binnen, dus is het wachten op kortsluiting (en dan nog oppassen dat niet meer dingen uitvallen - NG kennende).
Uiteindelijk blijkt Lafrentz in Kiel er nog te hebben (minstens één)... maar wel voor een whopping 950 Euro. Dit bedrijf is tenminste heel betrouwbaar en waarschijnlijk is het ding hier ook sneller. Er zit weinig anders op dan deze te kopen. Nu maar hopen de de WA verzekering van de ouders van het ventje dit gaat betalen... ik ga vanavond bij ze langs en hoop dat ze zich een beetje normaal gaan opstellen...






